|
|
| Vizay |
alla ni som gör musik härinne va använder ni för program och utrustning till detta ändamål?
Själv använder jag reason och en midikeyboard enbart |
|
|
| Trancefella |
jag använder tyvärr bara reason, atm iaf. ska försöka norpa farsans midisynth från hans kontor...
jag tror (hoppas) att det blir lite lättare då... för nu få man sitta o peta in allt ismå rutor istället för att t.ex. ta ett e-ackord :) |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Vizay
alla ni som gör musik härinne va använder ni för program och utrustning till detta ändamål?
Själv använder jag reason och en midikeyboard enbart |
kör med reason.....måste försöka fixa lite mer stuff...
när vi e hos kompisen kan man iaf plinga lite på klavituren han har...hehe
reason e grymt men lite mer behövs nog.....:( |
|
|
| Vizay |
faktiskt kan man klara sig rätt långt på reason...
Kolla in Dj mysterium...en polare till mig känner honom ganska väl...han har skivkontrakt å allt, de enda han sitter med e reason och typ en gammal casio synth med midi in/out
reason e ju så fulspäckat med egna grejer så man klarar sig, sen kommer reason 2 snart å demn......de kommer bli grymt e allt jag säger :D |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Vizay
faktiskt kan man klara sig rätt långt på reason...
Kolla in Dj mysterium...en polare till mig känner honom ganska väl...han har skivkontrakt å allt, de enda han sitter med e reason och typ en gammal casio synth med midi in/out
reason e ju så fulspäckat med egna grejer så man klarar sig, sen kommer reason 2 snart å demn......de kommer bli grymt e allt jag säger :D |
jo visst.....500mb med bara ljud som är typ 1kb/st det blir en del.:)
e ett grymt prog men kul å klinka på lite sythar å sånt med.hehe
ohh reason2...när kommer det??? lär ju vara bäver svårt å få tag på ibörjan iaf..lär ju inte gå å handla det iaf..då blir man ju ruinerad.:mad:
//nezia |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|