return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Program?

Vizay
alla ni som gör musik härinne va använder ni för program och utrustning till detta ändamål?

Själv använder jag reason och en midikeyboard enbart
Trancefella
jag använder tyvärr bara reason, atm iaf. ska försöka norpa farsans midisynth från hans kontor...

jag tror (hoppas) att det blir lite lättare då... för nu få man sitta o peta in allt ismå rutor istället för att t.ex. ta ett e-ackord :)
Amnezia
quote:
Originally posted by Vizay
alla ni som gör musik härinne va använder ni för program och utrustning till detta ändamål?

Själv använder jag reason och en midikeyboard enbart

kör med reason.....måste försöka fixa lite mer stuff...

när vi e hos kompisen kan man iaf plinga lite på klavituren han har...hehe

reason e grymt men lite mer behövs nog.....:(
Vizay
faktiskt kan man klara sig rätt långt på reason...

Kolla in Dj mysterium...en polare till mig känner honom ganska väl...han har skivkontrakt å allt, de enda han sitter med e reason och typ en gammal casio synth med midi in/out

reason e ju så fulspäckat med egna grejer så man klarar sig, sen kommer reason 2 snart å demn......de kommer bli grymt e allt jag säger :D
Amnezia
quote:
Originally posted by Vizay
faktiskt kan man klara sig rätt långt på reason...

Kolla in Dj mysterium...en polare till mig känner honom ganska väl...han har skivkontrakt å allt, de enda han sitter med e reason och typ en gammal casio synth med midi in/out
reason e ju så fulspäckat med egna grejer så man klarar sig, sen kommer reason 2 snart å demn......de kommer bli grymt e allt jag säger :D

jo visst.....500mb med bara ljud som är typ 1kb/st det blir en del.:)

e ett grymt prog men kul å klinka på lite sythar å sånt med.hehe

ohh reason2...när kommer det??? lär ju vara bäver svårt å få tag på ibörjan iaf..lär ju inte gå å handla det iaf..då blir man ju ruinerad.:mad:

//nezia

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden