return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Program?

Vizay
jo lär ju kosta en slant.....fast det skulle inte va så överdrivet dyrt.....uppgraderingen skulle ligga runt 2000 kr tror jag :p
Trancefella
nån som vet nått mer om reason 2? vizay? :)
Vizay
jag vet att de har info nånstans om reason 2 på www.propellerheads.se men jag hittar inte skiten just nu, har dock sett förut..

det jag minns är iaf att de ska lägga till en helt ny modul, nya effekter å masssa ljud plus vidareutveckling av de reedan existerande modulerna (NN19 me like me like :) )

på deras hemsida fanns lite bilder å sånt också som jag givetvis inte heller hittade :mad:

sen såg jag på deras sida att beta 1 just har börjat testas, de 300 första som anmäler sig får testa (synd bara att man kör wääääz version :D )
Lyst
Jao man är ju nästan tvungen att köra "wääz" versionen, man har ju inte pengar som student att lägga ut tusentals kronor på ett program. Men alltså när 2.an kommer ut lär den spridas ganska stort och snabbt, eller vad tror ni? Används ju ganska mycket nu.. =)
Vizay
njae, lär nog inte spridas så snabbt.......lär ju ta en hel dag efter release eller nått liknande :D :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden