|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Nah ik zeg altyd Hoerenzooi , hoerenjong |
verd()md, dat gebruikte ik een paar maandjes geleden ook met grote regelmaat....
momenteel:
naaierij
beterz
duzz
tjongtjongtjong
hey appie
looser
master
beuqen
enz. enz.
verandert eigenlijk elke week...hoewel bovenstaande niet echt stopwoordjes meer zijn |
|
|
| DjSuez |
ik zeg vaak dit soort dingen:
- slet, slettebak (alleen tegen mannelijke vrienden):p
-hoer, en alles wat daarmee in verband gebracht kan worden
- beuken, hakken, eigenlijk gebruikt als het woord 'smurfen' in de gelijknamige serie..
en omdat ik de afgelopen week 5 keer ali g indahouse heb gezien ook deze:
- battyboy
- eazy now, rude boy
maar omdat ik echt brak like hell ben, komt er weinig nuttigs uit verder...bevrijdingsfestival was leuuuukkkk:D |
|
|
| TranceFool |
| ik zeg altijd cholera als er iets fout gaat.... |
|
|
| New Wave |
-Tieten hey
-De tering
-lachuh
Verder niets........en zeker niet die kakkerige homo zooi van een "reject"...die vind ik echt triest.......en "jode" ook..... |
|
|
| Jappio |
Mijnes:
Lator (en dan vaak in combinatie met voetbalclubs, denk aan feyenoord-inter ik heb samen met mn buddies al 2 x een orgasme gehad en dan komt het er wel zo uit vanne Lator INTER, of net als gister dat die 'supporters' de halve binnenstad van am*dam slopen.. Lator BINNENSTAD or so :P:P:D)
een andere ook wel veel voorkomende is:
Aight, Respect... (thnx 2 ali g)
ja ach.. en voor de rest denk ik er nie echt over na.. zal ongetwijfeld nog wel wat meer zeggen, maar dat post ik dan nog wel een xtje |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|