return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Wa vragen ze just bij rijbewijs examen (praktisch) ?

Vennes
Ieps,

Ik ben ewa van de late kant met mijn rijbewijs maar t'is nu dan toch nodig, en k'moet dat hier grootendeels alleen leren en dan nog aan de verkeerde kant van de weg argh. Soit, ik kan hier dus ni direkt aan de mensen vragen wa'k moe kennen voor mijn praktisch examen (Engeland tijdelijk) en bij de vrienden is dat al een aantal jaren en vel pintjes geleden en die weten dat niet zo goed meer :-) Bovendien zou het nu anders zijn, nimeer met paaltjes maar met echte wagens enz... voor te parkeren en van die toestanden.

Dus, wa vragen die mannen allemaal? K'heb ook verhalen gehoord ivm strikvragen (sans unique laten inrijden enz...).

Laat iets weten, I'm in desperate need for information!

Ps: Ook zo van op bergjes manoeuvreren enz... wa vragen ze daar voor? Met den handrem vetrekken enz... ? Of echt parkeren op stijle hellingen?

Ps: Het is dezelfde Vennes van vroeger, maar ben mijn account gegevens kwijt :-(
Push2005
Geen idee. Ik denk dat bijna alle leden hier hun rijbewijs nog volgens de oude regeling hebben gehaald.

Nu moet je parkeren in't stad enzo; dus ik weet niet wat er nog allemaal veranderd is.

Dat verhaaltje van een eenrichtingsstraat inrijden heb ik ook al veel gehoord; maar nog nooit heb ik het iemand weten meemaken. En als je niet té lomp bent dan moet je dat wel opmerken :p
Devilex
quote:
Originally posted by Push2005
En als je niet té lomp bent dan moet je dat wel opmerken :p

Meestal zit ge daar wel op van zenuwen :nervous:
BZRK
- 1 vraagje over praktische kennis (vloeistoffen aanduiden, profieldiepte band, ...)
- keren in in een straat (ze nemen wel een rustige straat, waar ge u nie moet opjagen door het vele verkeer)
- parkeren achter een andere auto (ruimte waartussen je moet parkeren is minimaal 2x de breedte van uw eigen wagen en der hoeft zelfs nie speciaal een auto achter u te staan)
- correct uitstappen, toerke rond wagen doen, en weer instappen
- vertrekken van een helling wordt onderweg getest, maar blijkbaar gaan ze u daar nie speciaal toerkes voor laten doen

Nog iets? Kmoet et zelf nog doen :o
BZRK
Hierzo: http://www.mobilit.fgov.be/data/route/pdcrbw/exBn.pdf

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium