|
|
| Smirnoff |
Ik zat me net eens te bedenken dat je eigenlijk best veel
"domme gewoontes" hebt zonder dat je het zelf door hebt....
Ik haal bijvoorbeeld altijd 2 drankjes voor mezelf ..... en voor
de rest maar 1 :D
Nog iemand een rare gewoonte ?
tell me all about it :toothless |
|
|
| Jappio |
| Lol.. ik heb als vreemde gewoonte dat ik 's morgens als ik eigenlijk om 7.30 de bus moet hebben me meestal omdraai en weer lekker verder ga pitten.. Maar voor de rest nie echt vreemde gewoontes bij mij :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Optimus |
| ik ga altijd lopen in me eentje... dan zeg ik "ik ga ff lopen, ben zo terug" en dan ben ik altijd een uur of langer weg... sta ik ergens anders te stampen en ben ik vergeten dat ik terug moest:D:D:D |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Mijn domme gewoonte : Als ik op de pc iets aant lezen ben (hier opt forum bijv) dattik heel de tyd text zit te selecteren , en dat heel de dag door dus , beetje vaag:conf: |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Mijn domme gewoonte : Als ik op de pc iets aant lezen ben (hier opt forum bijv) dattik heel de tyd text zit te selecteren , en dat heel de dag door dus , beetje vaag:conf: |
EINDELIJK!!!!!!!!!1 NOG IEMAND DIE DAT HEEFT!!!!!!
edit: ik zat ff heel erg te kutten, dubbelposten enz enz zag ik... maar er stond net dus nog onder van:
iedereen geeft er altijd commentaar op enzo maar er zijn dus nog meer mensen die dat hebben ofzo :D
tering wat kut ik aan vandaag...:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|