return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Domme gewoonte...

Donna
quote:
Originally posted by Optimus
ik ga altijd lopen in me eentje... dan zeg ik "ik ga ff lopen, ben zo terug" en dan ben ik altijd een uur of langer weg... sta ik ergens anders te stampen en ben ik vergeten dat ik terug moest:D:D:D

Sja,same here,k snap ook wel dat t irri is voor degene(n) met wie je daar bent,maja,t gebeurt gewoon.......:p
Dj Lex
Zo heb hier ff over moeten nadenken, maar ik laat dus 9 van de 10 keer een heel klein beetje van me eten staan, maakt niet uit wat, er blijft altijd een restje liggen.
Smirnoff
praat vaak chat taal zoals : iig en /me echt vaag :s
Apoptosis
Heb zelf ook altyd last van dat horloge geval. k kán gewoon niet zonder horloge :rolleyes: . Vroeger als k met iemand zat te lullen en k wist nix meer te zeggen ging k altyd kyken hoelaat t was, sloeg egt nerges op...

Andere 'ticks':

* Heb altyd perfectionistische neigingen, alles moet egt precies gaan zoals gepland (zoals inparkeren :D)...

* Zit soms vaak met m'n hand aan m'n neus of mond, geen idee waarom :conf:

* k lul té vaak onzin in t egt

* k luister soms maar half en dan begin k met een ander onderwerp, later kom k op dat eerste onderwerp terug omdat k dan denk "heej, we waren helemaal niet uitgepraat daarover"

heb nog veeeeeeeeeel meer irritante gewoontes :p, ff denken
Miss Proximus
ik kan me altijd vreselijk irriteren aan personen terwijl ik weet dat t zinloos is :)

ik erger me trouwens zowiezo erg vaak omdat ik een te hoge norm aan het gedrag van de mensheid heb gesteld

en ik slaap met een doek over m'n hoofd van kleins af aan. was vroeger om niet de monsters te hoeven aankijken die me gingen vermoorden, maar tegnwoordig is t gewoon voor de ontspanning. :) als ik m'n doek niet kan vinden maak ik gewoon m'n vriend wakker en eis ik dat we gaan zoeken :D als we m niet vinden pak ik ten einde raad maar een shirtje (dat dan weer wel de geur van t vriendje moet dragen) haha :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland