|
|
| Little Theseus |
hmm ik voel me volgens mij helemaal thuis in deze thread -
twee weken toen we met vrienden in het mooie weer aan een heerlijk biertje zaten had ik mn zonnebril weer uit de kast gehaald. Toen we wegfietsten was ik mn zonnebril vergeten en ik ging dus met twee vrienden zoeken. Na vijf minuten kwamen we er pas achter dat ik dat ding gewoon nog op mn kop had zitten (goed we hadden dan ook wel aardig wat op maar toch :stongue: )
Gisteren was ik op werk mn sleutels kwijt terwijl ze in het slot zaten
Eergister zocht ik mn portemonnee terwijl die in mn broekzat zat (dat duurde maar heel even om achter te komen maar toch :p )
Bij het uitgaan heb ik de blijkbaar Chinese gewoonte om te zeggen even naar de wc te gaan en idd gewoon veel te lang wegblijven. Gister ook weer, maar dat kwam door een ontzettend knappe meid die iets in mn mond wilde fluisteren :D.
Als we gewoon uitgaan dan vind ik het ook gewoon om voor mezelf ff te tellen met hoeveel we zijn en dat aantal aan mensen aan bier te bestellen. Eerst al veel moeite gehad dat er dan een bob bij is die geen alcohol drinkt, dus nu vraag ik alleen aan de bob wat hij wil; blijkt dat ook niet goed te zijn: sommigen hebben ineens een vriendin meegenomen die geen bier lusten! (waarom haal je bier voor me? Ik wil Redbull Wodka! (donder op vuile sl3t))
Achter de pc zit ik als ik lees continu mn windowgrootte te veranderen tewijl ik doorlees, of ik zit idd te selecteren enz. |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Jappio
Lol.. ik heb als vreemde gewoonte dat ik 's morgens als ik eigenlijk om 7.30 de bus moet hebben me meestal omdraai en weer lekker verder ga pitten.. Maar voor de rest nie echt vreemde gewoontes bij mij :rolleyes: :rolleyes: |
zo vreemd is dat niet hoor:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Mijn domme gewoonte : Als ik op de pc iets aant lezen ben (hier opt forum bijv) dattik heel de tyd text zit te selecteren , en dat heel de dag door dus , beetje vaag:conf: |
lol dat doe ik ook altijd, beetje aan het kloten met mijn muis
iets wat ik ook altijd doe. als je het ergens over hebt en je zit te bedenken hoe lang geleden het is, dan ga ik op mijn horloge kijken, net alsof daar dan staat hoe lang geleden het is. |
|
|
| serialkillah |
| Dat met dat txt selecteren doe ik ook en ik ben af en toe een beetje vergeetachtig... dan beloof ik om iets te brengen, dan ga ik er naar toe en daar aangekomen heb ik datgene wat ik zou brengen nie bij me.... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Blik
lol dat doe ik ook altijd, beetje aan het kloten met mijn muis
iets wat ik ook altijd doe. als je het ergens over hebt en je zit te bedenken hoe lang geleden het is, dan ga ik op mijn horloge kijken, net alsof daar dan staat hoe lang geleden het is. |
ghehe jij hebt wat met horloges he :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|