return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Ajaks kampioenen

raoel
Lemming zit jij ook op het psv netwerk onder dezelfde naam?
Nook
Dortmund gaat verliezen van Feyenoord.. Feyenoord wint gewoon de uefacup. Het is voorbestemd, ik voel het. :cool:
DjRV
zugt zugt zugt

ben super happy dat "wij" weer een keer kampioen zijn en hoogst waarschijnlijk de dubbel pakken.
En ik ben gewoon voor feyenoord woensdag,ga toch niet beetje de mof spelen?Nederlandse club=Nederlandse club dus feyenoord go kick some ass.(en ja ik ben ajacied:D )
arrows
quote:
Originally posted by Nook
Dortmund gaat verliezen van Feyenoord.. Feyenoord wint gewoon de uefacup. Het is voorbestemd, ik voel het. :cool:

Precies. Gelijk uit school naar Stadhuisplein.
Dortmund is al kampioen van Duitsland en Dortmund is niet het sterkste elftal van Duitsland.

MAare het zal heel moeilijk worden voor Feyenoord.
serialkillah
quote:
Originally posted by DjRV
zugt zugt zugt

ben super happy dat "wij" weer een keer kampioen zijn en hoogst waarschijnlijk de dubbel pakken.
En ik ben gewoon voor feyenoord woensdag,ga toch niet beetje de mof spelen?Nederlandse club=Nederlandse club dus feyenoord go kick some ass.(en ja ik ben ajacied:D )

dat vindt ik ook... als ajax tegen een buitenlandse ploeg moet spelen ben ik ook ff ajax fan... helemaal als dat tegen een duitse ploeg is

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland