|
|
| raoel |
Ik ben ook bang voor problemen in de selectie bij PSV.
Bij PSV gaan ze niet voor elkaar door het vuur.
Bij Ajax doen de spelers dat wel voor elkaar. Ze waren het beste "TEAM" dit jaar en daarom zijn ze kampioen geworden.
Teamspirit is heel belangrijk.
Ik persoonlijk ben ervoor dat Gerets weggaat.
Zeker als V Bommel blijft. Hij is tegen Gerets en is de belangrijkste speler bij PSV. Als het tussen de aanvoerder en trainer al niet klikt en dat die speler dan eigenlijk ook nog eens liever ergens anders speelt, zit het volgend jaar niet lekker denk ik. |
|
|
| John |
hmm, gefeliciteerd ajax+aanhang
:/ |
|
|
| New Wave |
| quote: | | Originally posted by Lemming want ze moeten wel realistisch blijven dat ze zeer slecht voetbal hebben laten zien. |
Leuk, want de mensen die dit beweren komen maar 1 keer (of nooit) per seizoen in de Arena.....beeeeetje jammer.....zeker elke zondag braaf studio sport gekeken? kan me maar een paar wedstrijden herrineren waarbij het zeer kut ging en dat was bij Roda, Heereveen en bij Fortuna.
Ik kom nooit bij psv en ik weet dus niet hoe ze spelen.....ze zijn mooi terug gekomen eerste helft vant seizoen, maar als ajax zeer slecht heeft gespeeld dan zullen we het maar niet over de capaciteiten van het gloeilampen-voetbal hebben......
Ik groet u allen.. |
|
|
| Lemming |
| Het spel van PSV was niet goed nee, dat durf ik ook niet te ontkennen. Ik heb ook inderdaad niet alle wedstrijden van ajax gezien, maar toch aan aantal en van die wedstrijden had ik niet iets van: nou hier speelt een ware kampioen hoor (dit had ik van geen enkele ploeg verder trouwens) bijvoorbeeld ajax - utrecht. Maargoed dit kan ook wel weer aan mij liggen omdat ik PSV-supporter ben.. |
|
|
| New Wave |
Ik heb inderdaad ook niet echt een club als uitschieter gezien.
Het goede spel van Ajax moet nog komen, Koeman is er net snel even bij gekomen en je merkt al dat er veel meer rust in de ploeg is.
Roel zei het ook al, ze leven meer naar een team.
Hij doet het echt goed.
Er zitten veel jonge jongens bij die zeker nog bij ajax blijven...
Maarja idd, als je voor een andere ploeg bent zeg je automatisch dat de club wara je het meeste hekel aan heb het slechts speelt :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|