|
|
| Lemming |
| quote: | Originally posted by raoel
Lemming zit jij ook op het psv netwerk onder dezelfde naam? |
Ja dat ben ik ook! Jij zal dat ook vast wel de raoel zijn van het PSV BB neem ik aan :) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Lemming
Ja dat ben ik ook! Jij zal dat ook vast wel de raoel zijn van het PSV BB neem ik aan :) |
Yeps, that's me.
Tviel me bij die dance topic op dat je enkele lekkere nummers noemde.
Later zag ik in de topic dezelfde naam en dag verrek, das de PSV netwerk lemming. |
|
|
| rellivisit |
He Raoel, ken ik jou ook niet ergens van? .......................
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Ow ja, jij bent dat mannetje dat altijd door onze straat komt gefietst.:toothless |
|
|
| Lemming |
| quote: | Originally posted by raoel
Yeps, that's me.
Tviel me bij die dance topic op dat je enkele lekkere nummers noemde.
Later zag ik in de topic dezelfde naam en dag verrek, das de PSV netwerk lemming. |
Hmm ja die dancetopic vind ik toch wel een van de betere van het hele BB, jammer dat ie een beetje af is gezakt.. |
|
|
| Blik |
| dit ging over ajax en nie over het psv-forum :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|