|
|
| Laszlo |
| På fredag drar jag ner och hälsar på min bror som är nyinflyttad i Malmö, sedan drar vi nog ut ett gäng till Slagthuset. Någon mer härifrån som ska dit? Är någon sugen på förkalas så kan vi nog klämma in ett par huvuden till i brorsans studentlya =) |
|
|
| CJ InterCity |
| ska visserligen till Ungern på lördag, men jag kanske vågar mig dit :tongue2 |
|
|
| Laszlo |
| Det tycker jag du ska göra. Kom gärna förbi på en öl innan om du känner för det, för gamla tiders skull om inte annat :) brorsan bor i studentlyorna på Rönnen vid Värnhemstorget. Har du kvar mitt nummer? 070-68 18 548 |
|
|
| CJ InterCity |
| Ska försöka slå dig en signal imorgon! |
|
|
| Laszlo |
| Måste säga att jag blev positivt överraskad av Belucci - hon hade mer att erbjuda än bara ett par snygga bröst :) Hennes mixning var i det närmaste fläckfri och låtvalet var också sådär lagom ickekommersiellt. Positivt överraskad var jag också av att det inte var så sjukt packat med folk som det var senast när Axwell spelade - nu var det gott om plats och inga oönskade armbågar från alla håll och kanter. Mindre lyckad var Minttu-shoten på 6 cl som polaren bjöd på, som jag misstog för någon lättare Sourz-likör - det var inte helt oproblematiskt att hålla balansen efter den :crazy: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|