|
|
| aphex |
3 op 4 Mei stond pruim in zevenhuizen flink op zijn kop, bij de aankomst om 11 uur waren de bassen al duidelijk hoorbaar in de hoofdstraat, na even wat VIP bandjes gescoort te hebben en heerlijk betast te zijn door de plaatselijke security kon mijn reis door bonkende beats land voortzetten.
Gelijk maar de eerste de beste zaal ingedoken, de progressive & hardhouse zaal. Ik snapte de combinatie al niet helemaal en mijn vermoedens waren later op de avond al bevestigd, wat wat namelijk het geval? Dit was de hardhouse en duitse hard trance zaal, maar dat verstonden de heren van dua penotti als progressive.
Tis maar aan welke progressive je denkt, in iedergeval de dj draaide al relijke klappers zoals Taq 9, maar het publiek bestond nog vooral uit toeschouwers en 2 gekken die de meeste maffe hak-kapriolen aan het uitvoeren waren. (Blijkbaar bang dat ze later niet de ruimte kregen)
Maar ok hup naar de volgende zaal, Trance en Techno, mijn ding, maar ook daar was het niet echt druk, Dj Daan draaide de bekende trance nummers (koopt ook bij only-djs volgens mij :P) en een 2 man sterk team van wizzkids waren gewapend met laptops en een enorme dosis creativiteit verzorgen zij de gehele avond in de trance & techno zaal visuele hoogstandjes op de grote video wall. (hier weer de namen verkeerd, het zou beter geweest zijn om de zalen Hardhouse & Techno en Progressive & Trance te noemen, maar wie ben ik?)
Ok op naar het stevige werk, de Hardcore&Oldskool zaal.
Het vroeg kalend publiek was al rijkelijk aanwezig tot mijn verbazing en der werd al stevig op los gebeukt/stampt/hakt/zaagt etc.
maar niet mijn stijl dus ik loop nog ff een rondje en zie daar garage+2step staan.
Binnen gekomen worden mijn vooroordelen weer bevestigd.. het publiek was molluks.. ik weet niet precies wat het is hoor maar 2step is volgens mij nix voor stijve nederlanders, op sommige vrouwen nagelaten zijn onze zwoele bewegingen gewoon niet om aan te zien, bovendien zou ik na een avond 2step compleet gaar zijn van de blij rideltjes en de onregelmatige ritmes, maar das natuurlijk een kwestie van smaak.
Iets verder in gang was de ingang naar het balkon voor de progressive/hardhouse.
Vanuit daar had je een geweldig uitzicht over het inmiddels dansende publiek en de geweldige licht en laser effecten die ook weer door een 2 man sterk team werden verzorgd.
Na wat dansvloeistof in de vorm van bier getankt te hebben bij ene bar met 2 lieftallige barkeepsters die het drukker hadden met dansen dan met tappen van bier wat niemand iets kon schelen want dit mini showtje trok heel wat oogjes en hier en daar verscheen een drupje kwijl bij een enkele enigsinds opgewonden broekjes van 15/16 (De minimum leeftijd was 16 maar sommige meisjes leken of ze amper 14/15 waren).
Tijd om de dansvloer op te gaan die inmiddels al druk nog platter gemaakt werd door het enthousiaste publiek.
Ik heb gewacht tot gizmo halverwege zijn goede maar met scratches overvloede set was en ben toen richting Erick E gelopen, het was nog steeds niet erg druk maar bij DJ Daan en Luca was er echt geen dansend publiek en das natuurlijk erg jammer zeker voor zo'n beginnende DJ als daan, dat geeft geen zelfvertrouwen maar mocht hij dit lezen, jij draaide goed hoor :) het lag gewoon aan het publiek wat de organisatie had aangetrokken, dat was voornamelijk op het hardere werk gericht en daarom waren de Trance en 2step zaal vrij leeg. Maar Erick E draaide de sterren van de hemel en de zaal begon behoorlijk vol te worden. Om 5 uur was Erick E klaar en ging de zaal dicht, toen heb ik nog half een deel van de set van Dave Clarke gevold maar sporen van vermoeidheid kwamen op.. 2 Cola konden mij nog even op de dansvloer krijgen.
Iets voor 6 ging ik richting huis, moe maar voldaan kan ik terug kijken op een geslaagd feest :)
Ik ben trouwens benieuwd of iemand van de TA-er nog was geweest, ik heb van niemand iets gehoord dus ook maar geen moeite gedaan om het meer te promoten op het board. |
|
|
| Henkie_henk |
Aaa geslaagde party...das fijn.. 14 en 15 jarige? ho ho.. zekers geslaagde party natuurlijk..
k von t jammer dat k nie kon kome.. iedreen had wat tegen die 200km.. rare mensen..
Hoe was buzz fuzz? En wrom schrijf je nie over garage dan ;)..
pst pst: Gebruik alineas man :p |
|
|
| Donna |
Of start een thread hoe je mensen een verslag leert schrijven op ze henks en laat een ieder dat in zn eigen thread voor zichzelf bepalen,of ben je bang voor gebrek aan interesse als jij een cursusje verslagschrijven start omdat weinig ppl je hier serieus nemen?
;) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Donna
Of start een thread hoe je mensen een verslag leert schrijven op ze henks en laat een ieder dat in zn eigen thread voor zichzelf bepalen,of ben je bang voor gebrek aan interesse als jij een cursusje verslagschrijven start omdat weinig ppl je hier serieus nemen?
;) |
dat heet gewoon advies hor :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|