return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Hjälp till att hitta botemedel för cancer!

mindshooter
Nu är det iaf möjligt för all med tillgång till PC och internet att hjälpa forksare världen över att hitta botemedlet mot cancer....

Kolla in denna thread som Swamper postat:

http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=44919

OBS! Detta ÄR helseriöst och är inget trick för att lägga spyware eller att komma åt era datorer på något sätt!
Man kan bilda små grupper och skaffa poäng tillsammans...man får poäng när man har på sitt program mycket....datorn söker egenom efter nån kombination i olika molekyler....för varje molekyl den kollat får du och din grupp 1 poäng....TrancEaddict gruppen har 25 medlemmar med datorerna på....Tror vi ligger rätt bra till! Äntligen ha vi chansen att veligen göra nytta för oss! joina vår grupp så hjälps vi åt allihopa :)
reveal
eller så skapar vi en svensk grupp och visar var skåpet ska stå ;)
Trancefella
tack så mycket för länken! min mamma hade cancer (går på cell gift nu...) så jag känner mig glad att kunna hjälpa till på ett enkelt o kostnadsfritt sätt :)
reveal
läste nånstans att var tredje människa kommer att få cancer under sitt liv... skrämmande
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
eller så skapar vi en svensk grupp och visar var skåpet ska stå ;)

Har redan gått med i den andra gruppen....känns som att det skulle va roligare om hela TA gick ihop och visade att vi verkligen bryr oss istället för att dela upp sig i massa smågrupper :)

Trancefella: Jobiggt att höra :( Men det är iaf väldigt skönt att kunna delta så gott man kan utan att sumpa pengar!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden