|
|
| leopoltv |
Ik hoop dat de dvd de hoogte punten van de avond laat zien (zoals de DVD van 2003) en niet alleen de Tiesto/Blackhole tracks waarvoor ze niet hoeven te betealen (zoals de DVD van 2004)
jammer dat ze geldredome niet hebben geregistreerd..... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by leopoltv
Ik hoop dat de dvd de hoogte punten van de avond laat zien (zoals de DVD van 2003) en niet alleen de Tiesto/Blackhole tracks waarvoor ze niet hoeven te betealen (zoals de DVD van 2004)
|
gege je kan het beter omdraaien. Als je je dvd verkoopt met alleen maar eigen tracks, of van eigen label of van eigen publisher/licenser dan genereer je veel extra inkomsten per DVD. Ach ja hij is niet de enige die dit truucje toepast hoor.
;) |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by basvh
gege je kan het beter omdraaien. Als je je dvd verkoopt met alleen maar eigen tracks, of van eigen label of van eigen publisher/licenser dan genereer je veel extra inkomsten per DVD. Ach ja hij is niet de enige die dit truucje toepast hoor.
;) |
Armin overdrijft het. Bijna alleen maar zijn eigen nummers:whip: :clown: |
|
|
| leopoltv |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Armin overdrijft het. Bijna alleen maar zijn eigen nummers:whip: :clown: |
Maar van Armin kan het me geen schelen..
Of het nou nummers van zich zelf zijn of van iemand anders.... ik koop het toch niet!! :D :o |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by AxePlode
het beeld op de dvd van de laatste TIC was echt vervelend, wisselde echt te snel elke keer. ben benieuwd.
blu-ray met hd beeld is natuurlijk wel mooi. weet alleen niet wat nou het voordeel van DTS is op een muziekdvd van een DJ. de tracks zijn toch allemaal stereo dus ik gok dat er gewoon met een upmix algortime 5.1/7.1 van wordt gemaakt. een beetje receiver heeft iets van neo6 of dplII en kan dat dus ook. |
er zijn natuurlijk meerdere microfoons gebruikt voor het publiek. Dat geeft iig een extra dimensie.
Verder wel met je eens, maar goed dat is marketing he :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|