return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Cherry Moon

Progrez
De uren voor de Cherry Moon Retro zijn ook bekend:

* Main Room:

22.00-00.00 Sandy
00.00-01.30 Francky Kloeck
01.30-02.00 Cherry Moon Traxx
02.00-04.00 Starfighter
04.00-05:30 Yves De Ruyter
05:30-...... Fire

* Foyer:

11.00-01.00 Manatane
01.00-...... Mike Thompson & Alain Faber

Tis te hopen dat den duvel even goedkoop is als vorige keer.
Progrez
Wat een hoop geniaal gestoorde platen tijdens de Cherry Moon retro!

En wat een sfeer alweer! Zonde dat het spel al om 8u dicht moest want het volk had er duidelijk nog goesting in.

Aangenaam publiek ook, met nauwelijks zestienjarige bikkembergsjohnny's.

Laat me deze uitstekende nacht afsluiten met dezelfde fantastische plaat waarmee Jurgen gisteren het volk bedankte.

Push2005
Qua platenkeuze kon je idd niet mislopen met deze tent te bezoeken. Mooie club en vrij goed geluid ook.

o.a.
Frank Biazzi - Turbulence
Joe T Vanelli - Play With The Voice (PvD Remix)
Symphony Of Love - Quantum Leap
Cherrymoon Trax - Needle Destruction
S.O. Projekt - Direkt Dizko
DJ Arabesque - Serendipity (Mas Mix)
en verschillende gestoorde M.I.K.E. platen maakten de avond toch wel volledig af :crazy:

Starfighter & YDR plantten een fantastische set neer. Rond +/- 6u ben ik wel vertrokken want het einde boeide me iets minder. Daardoor heb ik blijkbaar een liquid overdose gemist :(

Voor herhaling vatbaar!
Bertn
quote:
Originally posted by Progrez

Laat me deze uitstekende nacht afsluiten met dezelfde fantastische plaat waarmee Jurgen gisteren het volk bedankte.

Kheb die plaat altijd vrij zwak gevonden, lol. In die tijd werd muziek gemaakt die pakken beter was dan dit average spul.
Progrez
Kan goed zijn, maar als afsluiter 's morgens in een sfeervolle Cherry Moon is die top.

Uiteraard, om dat te ervaren, moet ge natuurlijk uw kot nog eens willen buitenkomen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium