|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Bellie
Picotto gaat wreed stampen daaro.don't with mauro ouwe....
|
Laten we hopen dat hij inderdaad gaat draaien op de manier hoe hij dat tijdens MAYDAY ook deed! Dan mogen we absoluut niet klagen!! :D:D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| tijs08 |
veeeeel plezier!! voor de mensen die gaan!
naar een feest gaan waar 3 x per uur een reclame van bijna een minuut word uitgezonden op TMF... ben benieuwd naar HET party publiek... ben ook blij dat ik dit dan mag horen van jullie en niet zelf hoef te beoordelen |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by tijs08
veeeeel plezier!! voor de mensen die gaan!
naar een feest gaan waar 3 x per uur een reclame van bijna een minuut word uitgezonden op TMF... ben benieuwd naar HET party publiek... ben ook blij dat ik dit dan mag horen van jullie en niet zelf hoef te beoordelen |
Alle mensen die van het forum hier gaan zijn toch zelf met de muziek bezig en zullen zich niet veel aantrekken van de TMF kleuters die rondhuppelen. Al denk ik wel dat het 70% kleuter zal zijn. :whip: Van mij mogen ze, ik ga tonnie.:haha: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Alle mensen die van het forum hier gaan zijn toch zelf met de muziek bezig en zullen zich niet veel aantrekken van de TMF kleuters die rondhuppelen. Al denk ik wel dat het 70% kleuter zal zijn. :whip: Van mij mogen ze, ik ga tonnie.:haha: |
Je weet nou eenmaal als je naar dit soort feesten gaat, dat er ook van dat TMF-grut rond zal lopen. Gewoon geen aandacht aan besteden en zorgen dat je zelf het feest beleeft zoals jij dat wilt!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| DarkHelmet |
| Idd TMF kleuters of niet, zolang de sfeer goed is (kan je vanuit gaan van wel) is het verder geen probleem, ik vermaak me wel! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|