return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 
Sensation: Black Edition

mido
Nou ik heb mijn combi ticket ook al in huis! :P

Dus ik ben van de party!!!!

Al is het alleen maar om de weekenden op te vullen! whahahaha
mr.marcello
quote:
Originally posted by DarkHelmet
Ik vind het wel leuk en gewaagd dat ze eens met een ander concept komen.

Maar dat zal niet zo snel gebeuren. Op de Sensation DVD werd al gezegd dat ID&T het bij de huidige concepten zou houden en dat er niet meer bij zouden komen. Zo konden ze namelijk de kwaliteit van de huidige concepten verbeteren.

Met vriendelijke groet.
DarkHelmet
quote:
Originally posted by mr.marcello

Maar dat zal niet zo snel gebeuren. Op de Sensation DVD werd al gezegd dat ID&T het bij de huidige concepten zou houden en dat er niet meer bij zouden komen. Zo konden ze namelijk de kwaliteit van de huidige concepten verbeteren.

Met vriendelijke groet.

Sensation IS toch een nieuw concept? Nou dat dat toevallig nu voor de 3de keer wordt gebruikt wil nog niet zeggen dat het niet apart, vernieuwend en op zichzelf staand is....
Cosmic Guy
Zo, mijn kaartje is binnen. Ben er nog nooit geweest, het lijkt me wel wat. Alleen wel fokking duur (58 pleuro's!):whip:
ScuL
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Zo, mijn kaartje is binnen. Ben er nog nooit geweest, het lijkt me wel wat. Alleen wel fokking duur (58 pleuro's!):whip:

ik ook nie..
wordt mijn 1e Sensation..
:P

[ben wel 's eerder op een feest geweest met 40.000+ man -> Innercity, maar dat was niet in 1 zaal.. dus ben benieuwd wat het effect is :D]

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland