|
|
| mr.marcello |
Ach ja, die twist zal er altijd blijven....
Mensen onder de 18 die vinden dat er niet zo moeilijk gedaan moet worden over die leeftijdsgrens en mensen boven de 18 zijn blij dat die grens er dan is zodat er niet teveel kinders (no offence) aanwezig zijn......simpel!
Ik ben dus ook blij dat ze nu streng gaan controleren..:D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| DarkHelmet |
Ja kan me voorstellen.
Liever eentje die ietsje jonger is als 18 dan een opgepompte en opgefokte 20 of 30 er...
Maar toch is het ook irritant als er van die 'tienertjes' rondlopen, doet toch beetje af aan de sfeer vind ik. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by DarkHelmet
Liever eentje die ietsje jonger is als 18 dan een opgepompte en opgefokte 20 of 30 er... |
Daar heb je ook weer helemaal gelijk in!! Als ik ook ergens een hekel aan heb dan zijn het wel die opgepompte mannetjes die door de zaal heen raggen alsof er verder niemand aanwezig is!! :mad:
Met vriendelijke groet. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Remy D
80.000 kaartjes in 2 weken en jij noemt het sukkeltjes whahaha. Wat een grap :stongue: |
Mwhja, idd......al die kiddies, spring dellen, en ondergekotste neukertjes met van die glittersticks die weten niet waar je precies de DJ's moet neerzetten op een time-table.......omdat ze niet precies weten welke stylen ze het meest/liefst draaien........komop, Chris Liebing draaid altijd flink door, over die beuk schranz komme Dana en Nerdje Mauro niet overheen......Sensation is zoiezo niets voor mij............echt gekweekt nepsfeertje......alleen maar om het feit dat het meer om de "aankleding" gaat dan de kwaliteit van la muzik....en dat blijkt maar weer eens aan de timetable.......laat ze in hun waarde en maak er geen zooitje van.........
I Distroy $ Techno |
|
|
| DarkHelmet |
Ik vind het wel leuk en gewaagd dat ze eens met een ander concept komen. Ze plaatsen zichzelf wel op de kaart zo.
Marketing = ID&T
en ik neem het ze niet kwalijk |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|