|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by DjRV
Nou zie ik redelijk vaak hier TA'ers zich afvragen of ze ergens wel binnen komen of niet.
Ben zelf nog nooit geweigerd en zie het eigenlijk ook nooit gebeuren(heb nog nooit iemand geweigerd zien worden dus..) .
Als jij je gewoon relaxed en zelfverzekerd gedraagt kom je altijd wel binnen.Tenzij je je aussie,nike petje,nike air max en gouden konings ketting uit de kast trekt,dan zou je best weleens risico kunnen lopen...:D |
Dan zal ik die outfit deze keer maar niet aandoen :cool: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DjRV
Tenzij je je aussie,nike petje,nike air max en gouden konings ketting uit de kast trekt,dan zou je best weleens risico kunnen lopen...:D |
zoals die KUTkampers :p (geintjuh!!!:))
maarreh, over dat binnenkomen, bij Qontact en Shockers zijn er mensen geweigerd omdat ze geen 18 waren, zit je daar met je kaartje van 40 euro en dan kom je nie binnen. wel erg lullig vind ik dat... |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by TimeportE
wat ik weet is dat in de matrixx 5000 man kunnen, maar dat die kaarten meestal wel snel weg zijn.. en al helemaal als tiesto komt draaien.. dus ik zou wel opschieten! :) |
haha en in de HMH kunner er +- 6000, zie je het voor je.....dat bijna allemaal in de matrixx proppen:D :D :D
edit ik lees weer eens verder dan m'n neus lang is, je hebt fout al door.:toothless |
|
|
| DJ Bazz |
| gewoon halen die kaarten, dat feest wordt echt wel uitverkocht, en als je er niet inkomt kun je ze alsnog wel verkopen |
|
|
| MaGiK54 |
Als je nog wilt gaan, kaarten halen. Verleden week vrijdag heeft een vriend van me kaarten voor ons gehaald en volgens postkantoor gingen ze aardig hard.:eyes:
Deurbeleid durf ik niks over te zeggen, ook de eerste keer Matrixx.
DJ Bazz heeft gelijk, kaarten kan je alsnog aan de deur doorverkopen als je echt geweigerd wordt. Maar hoe oud ben je dan ? Ik neem aan boven de 18 jaar. Ga er dan vanuit dat je dan gewoon binnenkomt. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|