|
|
| Jasperovitsj |
Ik geef Progrez voor de verandering wel eens (deels) gelijk. Voor zo'n Bonzai-tent moeten ze toch wel genoeg effectief Bonzai-volk kunnen vinden? Als Ottaviani en co dan toch op de lineup moeten staan, noem het dan toch gewoon de trance-tent? Maar nu plakt het Bonzai-etiket er duidelijk op, en dan zou ik ergens toch ook uitsluitend Bonzai-legendes verwachten. Wat ze draaien maakt me zelfs niet veel uit, het hoeft niet allemaal retro, bonzai exclusief of puur eigen werk zijn. En ik denk ook dat toch een groot deel van die oude garde nog eens voor één keer uit hun zetel zou willen komen voor zo'n evenement.
Voor de rest vind ik wel dat er in België toch net iets té hard met die retro blijft gedweept worden. :p |
|
|
| Remofski |
@Progrez: Ik ben zeker niet vies van wat retro, integendeel zelfs. Ik hou ook wel eens van die goeie ouwe sound, die bijwijlen beter is dan veel producties van nu.
ECHTER: jij bent gwn in de tijd blijven steken.:D Je moet nu niet doen alsof er na 1996 niets deftigs meer uitgebracht werd ey.
Misja Helsloot zou wel eens een ramp kunnen zijn, ik heb em nooit zien draaien, dus dat weet ik niet. Ik weet alleen dat zijn eigen producties en tracklisten meestal wel in orde zijn. Iets zoals een Blue Monkey vond ik toch wel dik in orde.
Akkoord dat Vandit-man Giuseppe niets met Bonzaï te maken heeft, maar in godsnaam: NIETS tegen Giuseppe, want die heeft het dak eraf gespeeld. Mijn persoonlijk hoogtepunt van dat weekend. Zonde dat je hem gemist hebt toen. :)
Een echt Bonzaï-avondje zou wel eens te appreciëren zijn, maar laten we in onze nostalgische bui het heden niet vergeten. |
|
|
| Push2005 |
| Progez blijft me verbazen inzake de genialiteit van zijn posts. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|