|
|
| The_G0dfather |
Kan het nog pessimistischer ? Die kerels die jij nu allemaal aanhaalt zijn ook ooit nieuw begonnen hé. Moesten ze toen allemaal jouw ingesteldheid gehad hebben zou er ook niet veel van in huis gekomen zijn...
Wat betreft Misja geef ik je volomen gelijk. Prachtige platenkeuze maar mixt o zo slecht. Ik veronderstel/hoop dat dat euvel ondertss opgelost is want ik spreek ook over een jaar of twee geleden. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Ik veronderstel/hoop dat dat euvel ondertss opgelost is want ik spreek ook over een jaar of twee geleden. |
Bwah, toen zat hij ook al een jaar of 10 in de business. Als hij na 10 jaar nog niet deftig had leren mixen, dan zal hij dat nu in die twee jaar niet opeens miraculeus geleerd hebben hé :p
Nog nooit live bezig gehoord eigenlijk, precies altijd gemist op events... |
|
|
| Progrez |
Pessimistisch? Nee. Ik vind het enkel bijzonder jammer dat die Bonzai-bende van vroeger helemaal verdwenen is. Waarom mag er niet meer over gesproken worden? Waarom mogen ze niet meer gevraagd worden voor - al was het maar - een éénmalig setje? Het zijn in zekere zin toch pioniers in het wereldje.
Het argument dat de trance van vroeger niet meer aanslaat is oeverloos gezever. Vorig jaar op TL ging niet toevallig het dak van de Bonzai-tent eraf, net toen YDR The Rebel speelde. Op Nature One hetzelfde; de Classic Terminal zit daar elke editie afgeladen vol. Ik blijf erbij dat in de trancewereld een set van één of andere grootheid die zijn oud werk bovenhaalt, zeker niet minder succes zal hebben dan een hedendaagse Markus Schulz, Leon Bolier of David West (die met de vinyls van Antiloop nu waarschijnlijk zijn gat afveegt).
Het argument dat ze zelf niet meer geinteresseerd zouden zijn is ook vaak gehoord, doch nog altijd niet bewezen. Het zou me eerlijk gezegd verbazen als een Van Mullem vanuit zijn luie zetel vriendelijk bedankt om nog eens zijn goede oude Quadran's te komen opleggen.
En artiesten als Phiphi of Kevin Jee draaien gelukkig nog steeds mee. Geen enkele reden dus om pessimistisch te zijn. Enkel die oude Bonzai-garde zou nog een keer mogen samenkomen. En waarom niet op Tomorrowland in Boom? Op een scheet van hun legendarische winkel in Deurne. Want een Manuel Le Saux of Guiseppe Ottaviani hebben wat mij betreft noch op persoonlijk, noch op muzikaal vlak iets te maken met Bonzai.
Bonzai forever! Deurne forever! |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Progrez
Pessimistisch? Nee. Ik vind het enkel bijzonder jammer dat die Bonzai-bende van vroeger helemaal verdwenen is. Waarom mag er niet meer over gesproken worden? Waarom mogen ze niet meer gevraagd worden voor - al was het maar - een éénmalig setje? Het zijn in zekere zin toch pioniers in het wereldje.
Het argument dat de trance van vroeger niet meer aanslaat is oeverloos gezever. Vorig jaar op TL ging niet toevallig het dak van de Bonzai-tent eraf, net toen YDR The Rebel speelde. Op Nature One hetzelfde; de Classic Terminal zit daar elke editie afgeladen vol. Ik blijf erbij dat in de trancewereld een set van één of andere grootheid die zijn oud werk bovenhaalt, zeker niet minder succes zal hebben dan een hedendaagse Markus Schulz, Leon Bolier of David West (die met de vinyls van Antiloop nu waarschijnlijk zijn gat afveegt).
Het argument dat ze zelf niet meer geinteresseerd zouden zijn is ook vaak gehoord, doch nog altijd niet bewezen. Het zou me eerlijk gezegd verbazen als een Van Mullem vanuit zijn luie zetel vriendelijk bedankt om nog eens zijn goede oude Quadran's te komen opleggen.
|
contacteer ze zelf eens?:p ik ben er zeker van dat die mannen behoorlijk makkelijk bereikbaar zijn |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Progrez
Want een Manuel Le Saux of Guiseppe Ottaviani hebben wat mij betreft noch op persoonlijk, noch op muzikaal vlak iets te maken met Bonzai. |
Het zou dus wel eens mogelijk kunnen zijn dat ID&T die namen daarom zelf in de Bonzai line-up heeft gezet. Uit de resultaten van de enquête ivm TL was in ieder geval gebleken dat die twee namen meermaals terugkwamen. Ze draaien trance en dan was de Bonzai tent op zaterdag in ieder geval de beste optie om ze te laten draaien. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|