|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by TOR
Za 1/3 in Ieper blijkbaar. Samen met Fire & Fred Baker. Geen idee of er nog namen bijkomen. |
De locatie is helaas wel een jeugdhuis waar plaats is voor slechts 300man.. |
|
|
| FUSyke |
| John Dahlback was ik nog vergeten! |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
De locatie is helaas wel een jeugdhuis waar plaats is voor slechts 300man.. |
best niet te veel reclame maken dan...
is iig vlak bij m'n deur, zou wel eens durven gaan |
|
|
| Remofski |
Ik wil Above & Beyond nu eindelijk wel eens live zien. Ze zijn me de laatste 2 jaar telkens door de vingers geglipt. Die onvergetelijke set van Giuseppe Ottaviani wil ik ook zeker nog wel eens meemaken, een muzikaal genie.
Ook op Tomorrowland: Airwave die ik best wel beestig vond. Zone showmens. :-)
Laatste set???
Manuel Le Saux heb ik daar grotendeels gemist en zou ik dus wel eens volledig willen aanschouwen.
Alex M.O.R.P.H. zal ik op Trance Energy wel zien, evenals Nic Chagall en John O'Callaghan.
Naar Misja Helsloot en Ronski Speed ben ik ook zeer benieuwd. |
|
|
| Progrez |
Misja Helsloot is technisch een ramp.
Moest ik een kat hebben, ze zou beslist beter mixen dan Misja.
Zijn platenkeuze daarentegen was vroeger meer dan behoorlijk. Op dit moment echter heb ik er geen idee meer van. Draait de mens nog wel?
Mijn persoonlijke favorieten voor 2008 zijn hetzelfde als vorig jaar; graag nog een paar keer Kevin Jee, Phiphi, Marko of een retroachtige Yves Deruyter. Verder hoop ik nog op een Taucher en/of RMB.
En in verband met die Bonzai-area op Tomorrowland 2008; waarom geen Philippe van Mullem, Aldo M en een live act van Axel Stephenson en Frederico Santini (Blue Alphabet, Phrenetic System!), samen met ne set van Dave Davis, Laurent Veronnez, Franky Jones, Mike, en de rest van die oude garde... . Voor één keer willen die hun kot toch nog wel eens buitenkomen zeker! Steve Gibbs! Waarom niet?
Ha nee, we zijn 2008. Dan mag er over vroeger niet meer gesproken worden.
Ik ga boven nog eens de vinyl van Limited Growth - No Fate opleggen, twijfelend tussen de Quadran mix en de Santini & Stephenson Mix. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|