return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Facebook

RebeL9
utöver att ha kontakt med gamla polare ser jag ingen större nytta med facebook. jag har fortfarande inte fattat varför folk skickar olika tester och trams till varandra "se hur många öl jag kan dricka på 5 minuter" eller "rädda hasselmössen i Ångermanland!!".
Sällan har jag skådat så mycket skit.
n0bben
quote:
Originally posted by RebeL9
utöver att ha kontakt med gamla polare ser jag ingen större nytta med facebook. jag har fortfarande inte fattat varför folk skickar olika tester och trams till varandra "se hur många öl jag kan dricka på 5 minuter" eller "rädda hasselmössen i Ångermanland!!".

:stongue:

Ja tramset hade man kunnat leva utan.
Pjox
Jag har inte fattat hur man orkar med allt tjafs, tester och en jävla massa skit... Men det är ett bra sätt att kunna hålla eller återuppta kontakten med gammla vänner
hustler
quote:
Originally posted by RebeL9

Tyvärr är det en bieffekt och skadar användarupplevelsen avsevärt.
Annat var det för 1+ år sedan när Facebook fortfarande var exklusivt för universitetsstuderande och third party developers inte fanns.

För er som tycker Facebook börjar bli jobbigt med allt 'clutter' så kommer det inom kort släppas en App som rensar din profil så att den blir ren igen.

Med det sagt, så finns det faktiskt en del riktigt bra Apps på Facebook såsom Group Call och Let's Talk typ. Det är sådana som Rebel skriver om som 'kloggar' upplevelsen.
Laszlo
En mass ignore knapp för alla jävla invitations är min högsta önskan för detta år. Eller even better - möjlighet till blockera invitations.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden