return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Gaming anno 2008!

Bertn
Ooit is hier al eens een gamingthread geopend, maar dat is al een eindje geleden. vandaar een nieuwe!

Ik speel al enkele jaren spellekes op mijn PC, en sinds een jaar of 2 hebben we ook een PS2 thuis. Allemaal zeer fijn, maar omdat mijn laptop wat oud begint te worden voor die nieuwe games, en de PS2 ook van mijn broers is, zoek ik iets voor op mijn appartement te Gent!

Nu twijfel ik tussen twee pistes: een Wii en een PS3.

De goedkoopste oplossing is natuurlijk de Wii. Ik zit ook met een vriendin die niet moet weten van alles wat met consoles en spellekes te maken heeft, dus de vrouwfactor van de Wii kan haar misschien op die manier ontdooien... Langs de andere kant vrees ik dat ik die motion sensor-gimmick vrij snel beu ga zijn, en dat er te weinig spellekes naar mijn goesting zullen uitkomen voor het platform. Mario party, metroid prime, Zelda, enz... zijn allemaal geen spek voor mijn bek. Dan speel ik liever games à la Call of Duty 4, GTA, enzovoort.

De andere oplossing is de PS3. Ook al is die gezakt naar 400 euro, dan moet je nog een tweede controller kopen, en die spellekes zijn ook behoorlijk duur. Daarnaast geeft deze console wel HD graphics (ik heb een plasmascherm, en dat verschil is wel duidelijk zichtbaar) en zit er een Blu-Rayding in. Probleem is hier natuurlijk dat playstation bijna enkel spellekes aanbiedt die niet weggelegd zijn voor mijn vriendin...

Moeilijke keuze! Zijn er mensen die ervaring hebben met één van deze consoles of die een voorkeur hebben? Of zou ik het beter houden bij een Xbox360 of een tweede PS2? (ik ga geen nieuwe pc kopen)
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Bertn
nieuwe pc kopen)

:p

cant help you, heb alleen ervaring met PS2 en PC

ooit keer bij een maat op een X-box gespeeld maar dat is 't dan ook