|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Mega-Man spelen blijft fantastisch :p |
Memories :tongue2
altijd één van de leukere spellen gevonden op de Nintendo, samen met Zelda en Medroid |
|
|
| Bertn |
| Ik heb nooit veel nintendo gespeeld, maar bij ne maat speelden we op de NES altijd de Turtles. Da was een zalig spelleke:D |
|
|
| djcresto |
die HD ready logo's kloppen niet altijd hoor. Er is nu opnieuw een label in het leven geroepen maar vraag mij de details er niet van.
edit: artikeltje over de logo's op volgende link: http://www.zdnet.be/news.cfm?id=77231 |
|
|
| Moisture |
| quote: | Originally posted by Devilex
Voor de betere strategy games en first person shooters ben je toch nog altijd beste af met een PC, tegen de behendigheid die je kan opbouwen met een muis kan geen controller of joystick tegenop imho.
|
Inderdaad. Het hangt er allemaal van af wat voor games ge graag speelt. Aangezien ik voor strategy of FPS ben zal ik nooit een console kopen (Ik heb eens Halo gespeeld op de XBOX, de aim voelde heel lomp aan), voor dat geld koop ik liever om de 2 jaar een andere CPU en grafische kaart. Grafisch halen ze gemakkelijk het niveau van consoles. Ge hebt trouwens toch ne PC nodig voor internet, muziek, etc. |
|
|
| Bertn |
| Het is officieel: Warner kiest voor Blu-Ray. Dat wil zeggen dat 70% van de grote filmmaatschappijen nu al hun films exclusief op Blu-Ray gaan uitbrengen. Ik denk dat dit ervoor zal zorgen dat de format war sneller over is:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|