return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Gaming anno 2008!

BZRK
quote:
Originally posted by Config
Gaat ge em nog een jaar laten rijpen misschien :D

Eerst ne nieuwe computer kopen tiens :D
Lolo
Ik speel sinds 1982. Heb allerlei systemen gekend, en veel consoles gehad (ik heb nu 17 voor mij staan), van nintendo natuurlijk, sega, maar ook pc, atari, amiga, microsoft, en sony.

Ik heb zeker 6 jaar uitsluitend op pc gespeeld, met allerlei games, maar, gaming op pc kost zoveel geld... 250 Euro om de 12 maanden voor een nieuwe videokaart, 300 Euro om de 18 maanden voor een nieuwe cpu, en hopelijk geen verandering van alle moederboorden....

Ben wel content met mijn consoles. Uiteindelijk werden die ooit spelcomputers genoemd. En ok, je hebt ni altijd de allerbeste afbeelding, maar je investering duurt toch meer dan een jaar. Kijk, ik heb hier nog games van 10 jaar geleden liggen, die werken gewoon perfect op mijn ps2ke.

Ik heb nog geen ps3, want ik vind het veel te duur in verhouding met de X360 die ik al een tijdje heb, heb veel games op ebay gekocht, maar de meeste games die ik heb zijn ook budget games. Op ps3 heb je nog ni zoveel budget games. Dead Rising is op zich de moeite waard, maar ook PGR3 (of 4). Ik zeg niks over Gears of War (volgens mij een van de beste oorlog games ooit), lees maar de reviews... en dit zijn of waren 360-exclusiviteiten (GoW is nu uit op pc zie ik).

Ik heb de schande van de defecte PS2's (2 achter mekaar voor de slim ps2 die ik nu heb) meegemaakt, daarom zit ik nog te twijfelen.

Ma goe, ieder zen smaak he. Een maat van mij heeft een ps3 en is er heel content van. Ik vind die dual shock 3 heel cheap in verhouding met mijn xbox controllerke, maar hij heeft dat liever kleiner.

OK, ik ga wa prullen met mario&sonic hier...

L.
Gladius
Gameboy + zelda
Super nintento + mario carting

oh man the good old days =)
Push2005
quote:
Originally posted by Lolo
Ik heb de schande van de defecte PS2's (2 achter mekaar voor de slim ps2 die ik nu heb) meegemaakt, daarom zit ik nog te twijfelen.

Idd; iedereen die intensief op zijn PS2 speelde had na 2,5 jaar een laser-burnout. Daarom is het nog afwachten met de PS3. Als datzelfde grapje zich voordoet dan ben je je goede investering wel kwijt.

quote:
Originally posted by Gladius
Gameboy + zelda
Super nintento + mario carting

oh man the good old days =)

Daar zeg je het :)
Veel van die oudere spellekes blijven zo fun omdat ze puur voor gameplay ontwikkeld zijn. Veel 2D-games beaten voor mij nog altijd hun 3D tegenhanger.

Het leuke van de Wii is dat ze ook een backcatalogue van Nintendo-spelletjes aanbieden: Mega-Man spelen blijft fantastisch :p
Maar binnen een maand of 2 komt er een nieuwe Mario Kart uit; daar ben ik erg benieuwd naar.

Trouwens Bertn, om terug op de 1ste post terug te komen; massaal veel gamers gaan voor de combinatie "Wii60" (Wii + Xbox360); dat is samen ongeveer het budget van de PS3 en je hebt gigantisch veel meer mogelijkheden en veelzijdigheid daarvoor.
Lolo
ahhh megaman alias rockman in japan, wa nen reeks... kheb em op men wii ook

push2005 heeft daar een punt, de games van nu zijn wel in HD en 3D maar soms ook heel saai om mee te spelen. Alleen de oude games doen het nog.

Ik moet wel toegeven, Mario Galaxy is nog beter als M64 die voor mij de allerbeste game ooit gemaakt was. Maja, voor de "serieuze" gamers is da geen game he.

push, je moet is afkomen dak u met Gears en Lost planet laat spelen. Het is echt abnormaal goe die 2 op den xboxke.

Grtjs
L.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium