|
|
| Devilex |
Ik ben ook al jaren PC-gamer. Heb enkel een PS1 gehad om indertijd de toppers zoals Metal Gear Solid en Tomb Raider te kunnen spelen.
Ne Wii is goed om in gezelschap van u maten wa van die onozel spellekes te spelen. PS3 en XBox zijn dan weer volwassener maar lenen zich naar mijn inziens toch beter voor race- en vechtgames die je dan vervolgens ook tegen je maten kan spelen. Voor de betere strategy games en first person shooters ben je toch nog altijd beste af met een PC, tegen de behendigheid die je kan opbouwen met een muis kan geen controller of joystick tegenop imho.
Heb vorige nog op een namiddag COD4 uitgespeeld. |
|
|
| Bertn |
| hehe, COD4 was dan ook een erg kort spel vond ik:( |
|
|
| Real |
| Maar wel erg leuk. :) |
|
|
| Gladius |
| op een paar dagen Call of duty 4 uitgespeeld. beetje kort, maar ongelooflijk knap, blijft toch dé FPS shooter hoor. Het contrast is groot als ge meteen erna Crysis speelt; de beweging, wapens, eigenlijk alles buiten de graphics. Maarja dat was in Far Cry ook al niet zo geweldig vond ik, dit spel moet het duidelijk vooral van z'n grafische kunst hebben. |
|
|
| Devilex |
De hele COD reeks draait dan ook op een enorm goede engine die indertijd nog ontwikkeld is voor MOHAA. Vooral die missie met die sniper's vond ik prachtig gemaakt.
De MP van COD4 vind ik wel beetje tegenvallen, de skills vergaan in het niets als je terecht komt in een map die bezaaid ligt met claymore's en waar jan met de pet zijn Uzi loopt leeg te schieten. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|