return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Gaming anno 2008!

BZRK
quote:
Originally posted by Lolo
Binnenkort met Telenet ga je iFiber krijgen aan 60 Euro per maand... 80mbps! Dat is volgens mij meer dan voldoende om HD video rechstreeks te streamen ipv dure schijven en spelers te kopen.

L.

Vanwaar heb je die info? Heb ik nog nietveel over opgevangen.
Lolo
quote:
Originally posted by BZRK
Vanwaar heb je die info? Heb ik nog nietveel over opgevangen.

zeiden ze meermals aan de telefoon tegen collegas van mij, want uppen aan 60k/sec is lastig aan't worden voor onze catalogus online te zetten.

Nu hebben ze WVEM/Havi TV en Integan overgenomen. Da wilt zeggen dat het bijna iedereen betreft in Vlaanderen en Brussel.

Heb ook een bericht binnengehad dat er vanaf maart sneller mag geupped worden.

L.
BZRK
quote:
zeiden ze meermals aan de telefoon tegen collegas van mij, want uppen aan 60k/sec is lastig aan't worden voor onze catalogus online te zetten.

Nu hebben ze WVEM/Havi TV en Integan overgenomen. Da wilt zeggen dat het bijna iedereen betreft in Vlaanderen en Brussel.

Heb ook een bericht binnengehad dat er vanaf maart sneller mag geupped worden.

L.

De uploadsnelheid gaat inderdaad omhoog, maar das voorlopig het enige.
Kheb gezien dat die iFiber beschikbaar is voor zakelijke klanten, maar aan 60€ zie ik ze dat de eerste 5 jaar nog niet verkopen. Tis te hopen natuurlijk ;)
Real
quote:
Afspreken dan?? Wie wilt komen en wanneer?

Eerlijk gezegd; ik ben helemaal geen fan van consoles. Ik speel geregeld graag een spelletje op mijn PC (eender welk genre), maar een console zegt me feitelijk weinig. Mijn broer heeft een Wii gekocht, en als ik daar een halfuurtje mee gespeeld heb, ben ik het al beu. :o
Lolo
quote:
Originally posted by Real
Eerlijk gezegd; ik ben helemaal geen fan van consoles. Ik speel geregeld graag een spelletje op mijn PC (eender welk genre), maar een console zegt me feitelijk weinig. Mijn broer heeft een Wii gekocht, en als ik daar een halfuurtje mee gespeeld heb, ben ik het al beu. :o

het is ook een manier om eens iets samen te doen, he, je hoeft ni te gamen als je geen zin hebt, toch zou iedereen welkom zijn :-)

L.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium