return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Gaming anno 2008!

Bertn
ik vind die HD videokwaliteit van HDDVD/BluRay anders wel fenomenaal.
BZRK
quote:
Originally posted by Bertn
Het is officieel: Warner kiest voor Blu-Ray. Dat wil zeggen dat 70% van de grote filmmaatschappijen nu al hun films exclusief op Blu-Ray gaan uitbrengen. Ik denk dat dit ervoor zal zorgen dat de format war sneller over is:)

Bertn
... en daar komt dan nog eens bij dat de Spielberg films niet exclusief op 1 formaat gaan verdeeld worden, dus er gaat nog een stukje van dat rood af. Misschien wat voorbarig om BluRay nu al als winnaar te bestempelen, maar dat prentje zegt toch veel anders:)
Lolo
quote:
Originally posted by Bertn
ik vind die HD videokwaliteit van HDDVD/BluRay anders wel fenomenaal.

ga ik totaal mee akoord... maar het komt van het mpeg/ hd formaat meer dan van de schijven zelf.

Binnenkort met Telenet ga je iFiber krijgen aan 60 Euro per maand... 80mbps! Dat is volgens mij meer dan voldoende om HD video rechstreeks te streamen ipv dure schijven en spelers te kopen.

L.
Lolo
quote:
Originally posted by Real
Wat ben je joviaal de laatste dagen. Er heeft hier iemand goede voornemens gemaakt denk ik. :D

Zo moet het altijd zijn. Het leven is voor iedereen zo moeilijk aan't worden. En bepaalde gebeurtenissen in mijn leven hebben mij ook eens laten zien hoe sommige dingen nutteloos zijn.

Afspreken dan?? Wie wilt komen en wanneer?

L.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium