return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
Eindexamens!!!

WTB
Volgens mij zijn er best veel mensen hier die dit jaar eindexamen moeten doen. Daarom deze thread die inderdaad niets met trance te maken heeft maar wel voor veel mensen interessant kan zijn.

Ik doe dit jaar eindexamen vwo nieuwe stijl en ik begin met allemaal voldoendes. Ik sta wel krap op Wiskunde (5,6) en op Nederlands (5,8) maar ik denk dat het wel zal lukken. Het profiel dat ik doe is Natuur & Techniek + Biologie 2.

Ik wil iedereen alvast veel succes met zijn/haar examens en het leren ervan wensen. Als je nog iets speciaals doet ter voorbereiding of spiektips hebt mag je ze hier natuurlijk ook posten. Mensen die hun examens al een vorig jaar gedaan hebben kunnen natuurlijk even laten weten hoe zij het voorbereid hebben en eventueel opscheppen over de behaalde cijfers.

WTB.
stevesimon
hey man! Ik doe dit jaar ook examen, Havo nieuwe stijl en ik sta er redelijk goed voor, laagste is 5,8 voor wiskunde. Ik vind het wel spannend en kan nog niet zo goed beginnen met leren.. elke keer zet ik weer een beuk plaat op :P

jij ook succes en de mazzel!

Simon
TranceFool
jajaja ook ikke ga dit jaar examen doen...VWO 2e fase E&M profiel met M&O als vrije deel:p. Sta er op zich wel goed voor. Engels is mn laagste: 5,9. De rest allemaal ergens in de 6 op wiskunde na. Dus moet denkik wel gaan lukken. Ben iig al braaf aan het leren :)
DJ Bazz
hoef nog geen eindexamen te doen, maar volgend jaar hopelijk wel als het meezit maar denk et niet eigenlijk. sta er nu al zooooo slecht voor en ik was vorig jaar ook al net overgekomen,
Maar als het wel lukt wordt het vwo nieuwe stijl en dan Natuur & Techniek (*zucht*, had ik maar EM gedaan)
en alle luitjes die dit jaar examen doen, sterkte en succes
stevesimon
Nu we toch zo gezellig bezig zijn Lol, had ik nog ff een vraag.

Ik heb E&M en daarbij heb ik gekozen Duits en MenO.
Nu heb ik gelezen dat ik maximaal 1x4 en 1x5 mag halen en dat hiervan er maar 1 in je profiel mag zitten.

hierdoor kom ik op 2 vragen:
1. mijn profieldeel is dus AK, GS, Eco en WisA1+2? en de rest is allemaal geen profieldeel, dus MenO ook niet?
2. Maakt het uit waar die 4 en die 5 zitten? dus moet die 4 buiten het profieldeel of mag ik ook binnen het profieldeel?

Bedankt!!!!

Simon

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland