|
|
| TimeportE |
| ik vond het ook meevallen, ik ben gewoon slecht in wiskunde maar dit viel echt mee!! ik heb net berekend met enigsinds sceptisch kijken dat een voldoende der zeker in zit (als ik goed gekeken heb tussen 5,6 en 6.1) en ik had een 5,3 nodig.. ik had van te voren wiskunde als onvoldoende ingerekend maar dit is echt VET! nu nog scheikunde voldoende (4,5) maken en ik ben geslaagd!! heeelll vetjes dit! |
|
|
| HiGH_NrG |
| Tegen alle verw8ingen in vond ik wiskunde wel te doen. Keb wel genoeg punten gesprokkeld voor de benodigde 4,6 denk ik. Dus ik ben weer tevreden... |
|
|
| Blik |
zaadzooi, net Management en Organisatie gehad, en toen ik klaar was dacht ik dat ik het wel goed gemaakt had, maar dat bleek dus niet zo te zijn, keiveel dingen fout gedaan, Opgave 6 is echt mijn redding geweest aangezien ik daar bijna alle punten heb en het ook de grootste opdracht was. Die 4.8 die ik moest halen heb ik wel gehaald in ieder geval (denk ik)
ik heb al een klacht gestuurd naar het Laks want het examen was te lang en ik vond sommige vragen ook onduidelijk (vraag 14 bijvoorbeeld!! daar moet je de BPM er zeker wel bijrekenen want de vraag is hoeveel je moet betalen, die BPM kunnen ze wel terugvorderen van de belasting maar je moet het wel betalen)
maja, morgen wiskunde en overmorgen economie, ik moet voor 1 van de 2 een voldoende halen en dan ben ik zeker geslaagd |
|
|
| New Wave |
| hey, wanneer zijn ze afgelopen? ik hoop dat iedereen het haald!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by New Wave
hey, wanneer zijn ze afgelopen? ik hoop dat iedereen het haald!! |
voor mij woensdag, ik denk voor de meeste op dinsdag of woensdag |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|