return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
Eindexamens!!!

Kamaya
Net ff de boel van GS half gecheckt, valt achteraf toch nog een beetje tegen. Ik zit eerder bij de 7 dan bij de 8. Maar 7 vind ik ook best, voor m'n gemiddelde maakt het niet veel uit (6.9).
kolkiewolkie
ok, nu ga ik ff heel wijsneuzig/interessant/enz. doen

maar van gezinspolitiek: wellicht dat verzuiling of iets dergelijks dur wat mee te maken heb??

kweenie heur.... ik roep ook maar wat (ABSOLUUT GEEEEEEEEEEEEEEEEEN ZIN OM AAN DE GANG TE GAAN HIERO :( )
Lemming
Ehh de verzuiling was in Nederland en het ging over Rusland :) Het was dat het gezin weer meer aandacht kreeg, en dat abortus en echtscheiding bemoeilijkt werden. Ik had er eentje van goed..
Ik was na een uur en 3 kwartier al wel klaar en ik dacht dat ik het wel supergoed had gemaakt, maar dat blijkt toch wel tegen te vallen, ik heb tussen de 5,8 en 7,8 maar eigenlijk valt dat bij geschiedenis niet echt te zeggen, maarja ik zal wel boven de 4 hebben die ik moest halen :)
Die memo was idd vrij klote, net zoals nog een paar andere opdrachten trouwens.. Haha die eerste prent van de memo, wat was dat nou toch weer voor iets man, die sloeg echt nergens op maarja het zal wel..
TranceFool
Poe he......sommige mensen zijn hier echt heel slim of doen zich heel slim voor :p.

Nah iig....ik vond geschiedenis goed te doen. Heb ongeveer 58 punten. Dus tussen de 5,8 en 7.8 en heb een 4,8 nodig dus ik ben hartstikke blij :). Morgen ak en engels....blegh
Blik
quote:
Originally posted by Lemming
Haha die eerste prent van de memo, wat was dat nou toch weer voor iets man, die sloeg echt nergens op maarja het zal wel..

was nog wel de makkelijkste van de 3 vond ik, nationalisme is een vulkaan die op uitbarsten staat, en nederland doet er onverschillig over door er overheen te "walsen" :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland