return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Vragen naar Livesets

SnuggLe
Mensen,
Ik wil niet lullig doen ofzo, maar het vragen naar livesets enzo heeft hier weinig zin. Veel newbie's doen dit vooral. Ik neem jullie het niet kwalijk hoor, maar daar is dit forum niet voor.
Ik heb een paar threads doorgelezen waar mensen vroegen waar de livesets te krijgen waren, maar nergens geeft iemand een duidelijke directe link.

Redenen hiervoor zijn:
-Veel mensen zitten in de scene en krijgen zo veel, maar dat sharen ze niet zo makkelijk. De scene is voor intern gebruik, het is geen 'music for the masses'
-Niet iedereen heeft genoeg ruimte voor die dingen
-Mensen willen niet altijd sharen
-Als je 1x iets shared hier heb je zo 10 GB aan traffic
-Mensen sharen vaak alleen met bekende / vrienden
-Etc etc etc

Dus vraag in het vervolg aub niet om livesets enzo, want het helpt vaak toch niet. Als iemand wat te sharen heeft dan gebeurt dat wel, en zul je het wel zien. Tot die tijd: gebruik Audiogalaxy, Kazzaa, mp3.com

Nog een tip: Ga zelf naar de feesten of koop het in de WINKEL!

Greetz,
SnuggLe
Henkie_henk
quote:
Originally posted by SnuggLe

Nog een tip: Ga zelf naar de feesten of koop het in de WINKEL!

Greetz,
SnuggLe

Ja.. ik koop altijd zelf ook in winkel.. die livesets.. amsterdam nieuwezijdse
TranceFool
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Ja.. ik koop altijd zelf ook in winkel.. die livesets.. amsterdam nieuwezijdse

LOL

Ik vind dat je een goed punt heb Snuggle, veel menesen melden zich hier alleen maar aan om dingen te requesten en dat is nie echt de bedoeling :)
DJ Bazz
enneh als ze echt gewild zijn komen ze na een tijdje toch wel op kazza of audiogalaxy of whatever, dus maak je daar als n00b niet druk om, want je zoekt toch meestal alleen de bekende (=gewilde)
Blik
quote:
Originally posted by DJ Bazz
want je zoekt toch meestal alleen de bekende (=gewilde)

dat is over één kam scheren hè... :p

foei

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland