|
|
| DjSuez |
| Hee, wat vinden jullie van Dj Jean?? Volgens mij heeft hij een of andere deal met id-t dat ie steeds mag blijven draaien op al die feesten, want niemand wil hem daar hebben volgens mij, en toch leert id-t er niet (zichtbaar) van.. Ik moet zeggen dat ik die man ronduit een ramp vind voor de mensen die voor de muziek en de sfeer naar zon feest gaan. Jean trekt alleen jonge meisjes en jongetjes aan die van top 40 muziek houden...ik zou zeggen: doe mij maar Judge Jules of Armin van Buuren als vaste gast op die feesten!! ( of tiesto natuurlijk, maar die komt er helemaal niet meer...) |
|
|
| Blik |
niet helemaal mee eens, hij kan echt wel goeie setjes draaien, met z'n tracklisting is over het algemeen niks mis, maar dat eindeloze gescratch van hem....:whip: :whip:
ID-T moet een contract met hem afsluiten dat hij af en toe op een feestje mag draaien en dan zonder scratchen, want ik vind het wel jammer dat Jean echt op ALLE ID-T feesten draait.... beetje verandering af en toe mag ook wel (alhoewel ik Johan Gielen altijd wel lekker vind draaien) |
|
|
| TranceFool |
| Klopt, hij heeft een 3-jarig contract bij ID&T daarom draait daar nog voor. Heeft Piet Bervoets zelf lachend bevestigd ;). Weet alleen niet wanneer dat contract zal aflopen....:D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Zoals Blik ook al zei, meetal draait ie best vette platen, als ik naar zn set van afgelopen TE luister heb ik zoiets van, goeie platen, maar dta gescratch van PPK was kut en het mixen van platen is ook nie echt perfect.
Ik zo ook liver Judge Jules of Armin als vaste ID&T DJ zien...
Gielen is eigenlijk ook zon vaste DJ en hem vind ik altijd wel flex draaien eigenlijk, op alle TE's vond ik hem 1 van de beste... |
|
|
| DjSuez |
| Ik heb em sinds sensation 2001 een btje vermeden, maar daar vond ik t ook best een lekker opwarmertje, alleen dat gescratch is idd gewoon verschrikkelijk. Hij ging op TE 2001 in utrecht zelfs rappen!! dat gaat te ver natuurlijk...maar hij draait we leuke platen, alleen allemaal bekende, met toch wel een hoog commercieel gehalte, en dat vind ik niet leuk, maar ieder zen ding natuurlijk. En over dat contract: ik hoop dat het snel afgelopen is.... Ik heb over Gielen ook niet te klagen, die draait wel lekker. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|