|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
als je last hebt van blowen moet je thuis blijven. Moet je niet op straat komen, moet je niet naar feesten gaan. Heel simpel.
Tienerdrugs? Man, doe ff lekker. Ik blow niet eens, dus mij heb je er niet mee. Stel je niet zo aan Henkie, en voel je eens niet overal boven verheven, zo veel beter doe jij het nou ook weer niet.
|
wat een onzin.. Als je zo graag wil blowen.. be my guest.. maar niet als andere er last van hebben. Wat is dat voor instelling van "als je ergens last van hebt rot je maar op".. Das eerder racistisch dan iedereen in zn waarde laten waar je het voorheen zo uitgebreid over had..
Als iemand een mening heeft, respecteer ik die. Dus als iemand wiet vind stinken, prima. Maar als ie mensen over een kam scheert (waar het hier over gaat, maar wat jij blijkbaar weer eens verdraait of niet door hebt) gaat me dat te ver. Dat slaat echt nergens op. Ik respecteer mensen niet die andere mensen niet respecteren. Met die mensen heb ik hooguit medelijden, en hoop ik voor ze dat ze ooit nog eens leren waar het om draait.
|
Nou ik ben blij dat jij wel weet waar het om draait en ik niet.. Maar de thread ging oorspronkelijk over mensen die blowen en die irritatie opwekken..
Als iemand zo'n houding heeft ten opzichte van anderen, doet dat al genoeg, verpest je daarmee een sfeer. Want nonverbale taal zegt meer dan verbale taal. Hij zou er zelfs beter WEL wat van kunnen zeggen als ie er last van heeft, dan geeft ie die 'blowers' de kans om rekening met hem te houden. Als je simpelweg je bek niet open doet, kunnen mensen er geen rekening mee houden.
|
Idd in de huidge sociale warme samenleving waar je om een zak patat al inelkaar word gestompt kan je idd wel mensen die al van de kaart zijn beters ff vrage of ze willen stoppen.. Zo
Ik kan over mensen in hun waarde laten praten Henkie, JIJ niet. Want dat kun jij niet. Zie dat nou eens in jochie... |
Heel fijn.. heel boeiend.... alleen wel jammer dat degene die normalitair mensen respecteert en met mensen die andre niet respecteren medelijden heeft zich nu zo verlaagt tot geen enkel begrip en alleen in haar eigen straatje lult. |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by BlaiR.WitcH
christ..................
Een biertje kan je drinken zonder dat iemand dara last van heeft,
|
Mensen die drinken zijn vaak vervelend, in tegenstelling tot mensen die pillen of wiet gebruiken.
Als er ruzie is op een feest, zijn dat vaak de mensen die hebben gedronken of coke snuiven. Komt door het verschil in drugs: endogeen en entogeen toch?)
Het ligt er maar aan dus waar je last van hebt: ik heb in ieder geval meer last van vervelende ruziezoekende mensen op een feest dan van de geur van wiet. Het ligt aan je eigen tolerantie of je je ergert of niet. Je kunt ook besluiten om je niet zo gauw te storen, door je focus te verschuiven op dingen die WEL belangrijk zijn... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by DjRV
Ow en dan was er ook nog een mod die weer ff een reden dacht te zien om even flink zichzelf naar boven proberen te lullen....
... |
jaaa das bijna net zo als jij probeert in deze thread te doen he.. alleen jij moet zo een eind omhoog.. redelijk nutteloos |
|
|
| Smirnoff |
| ik drink heel soms een Vodkatje-Cola :eek: |
|
|
| Henkie_henk |
Mensen die drinken zijn vaak vervelend, in tegenstelling tot mensen die pillen of wiet gebruiken.
Als er ruzie is op een feest, zijn dat vaak de mensen die hebben gedronken of coke snuiven. Komt door het verschil in drugs: endogeen en entogeen toch?)
Het ligt er maar aan dus waar je last van hebt: ik heb in ieder geval meer last van vervelende ruziezoekende mensen op een feest dan van de geur van wiet. Het ligt aan je eigen tolerantie of je je ergert of niet. Je kunt ook besluiten om je niet zo gauw te storen, door je focus te verschuiven op dingen die WEL belangrijk zijn... |
true true true
maaarrr eye-riz hoe kan je nou zeggen dat mensen maar op moeten rotten als ze niet tegen blowers kunne.. hoe kan je nou andere mensen hun plezier op een feest zo verstieren??
als je het nou echt een pestgeur vind.. je er misselijk van word.. whatever.. Dan nog zeg je.. laat iedreen maar lekker blowen.. schijt aan de rest.. beetje vaag hoor van onze moraal ridder ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|