|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Maar goed dat je niet op Nexus komt, jij laat mensen blijkbaar niet in hun waarde, en daardoor vergal je het plezier van anderen. |
Ik weet niet in hoeverre jij het "in waarde late van" noemt.. als andere mensen last hebben van je gedrag.. als jij beetje loopt te blowen op een feest.. en andre mensen hebben last van die takke geur.. dan zou je opzich wel ff moge ohouden met je tiener drugs.
Als je zo graag over "in waarde laten van" wilt spreken zit je naar mijn mening wel een beetje verkeerd want het is eerder in waarde laten van mensen zoals m5 die niet andere tot last zijn met blowen.
| quote: | Originally posted by Jukx
jezus, wat valt me dit VIES van je tegen M5.. ik was altijd in de veronderstelling dat jij nog wel enige vorm van rede en rationeel denken kende. daar heb ik me dus blijkbaar behoorlijk in vergist.
dit is namelijk niet de eerste keer dat ik jou dit soort uitspraken zie doen waarin jij iedereen maar over 1 kam scheert dmv allerlei cliché-matige vooroordelen die ALLANG achterhaald en uit de tijd zijn.
jezus.. WAKE UP man!!
kom die villa van je eens uit (want volgens mij ben jij er namelijk zo eentje!! om maar even op jouw manier te spreken.. :rolleyes: ) en open die ogen van je!! |
Gelukkig hebben we niet allemaal een hoge verwachting van jou gehad he jukx.. en nog viel het tegen. Maar anywayz.. Ik snap niet hoe jij nou kan rechtvaardigen om op dezelfde manier als M5 te redeneren tterwijl je juist zegt dat het zo achterlijk is. |
|
|
| TranceFool |
| Nou....die lucht vinnik nou ook niet echt aantrekkelijk, maar kotsende mensen vinnik ook nie alles. Ik zou me er wel aan ergeren als allemaal mensen met zo'n ding in hun mond staan. Ik weet natuurlijk niet hoe erg het is geweest daar maar goed.... |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ik weet niet in hoeverre jij het "in waarde late van" noemt.. als andere mensen last hebben van je gedrag.. als jij beetje loopt te blowen op een feest.. en andre mensen hebben last van die takke geur.. dan zou je opzich wel ff moge ohouden met je tiener drugs. |
als je last hebt van blowen moet je thuis blijven. Moet je niet op straat komen, moet je niet naar feesten gaan. Heel simpel.
Tienerdrugs? Man, doe ff lekker. Ik blow niet eens, dus mij heb je er niet mee. Stel je niet zo aan Henkie, en voel je eens niet overal boven verheven, zo veel beter doe jij het nou ook weer niet.
| quote: |
Als je zo graag over "in waarde laten van" wilt spreken zit je naar mijn mening wel een beetje verkeerd want het is eerder in waarde laten van mensen zoals m5 die niet andere tot last zijn met blowen.
|
Als iemand een mening heeft, respecteer ik die. Dus als iemand wiet vind stinken, prima. Maar als ie mensen over een kam scheert (waar het hier over gaat, maar wat jij blijkbaar weer eens verdraait of niet door hebt) gaat me dat te ver. Dat slaat echt nergens op. Ik respecteer mensen niet die andere mensen niet respecteren. Met die mensen heb ik hooguit medelijden, en hoop ik voor ze dat ze ooit nog eens leren waar het om draait.
Als iemand zo'n houding heeft ten opzichte van anderen, doet dat al genoeg, verpest je daarmee een sfeer. Want nonverbale taal zegt meer dan verbale taal. Hij zou er zelfs beter WEL wat van kunnen zeggen als ie er last van heeft, dan geeft ie die 'blowers' de kans om rekening met hem te houden. Als je simpelweg je bek niet open doet, kunnen mensen er geen rekening mee houden.
Ik kan over mensen in hun waarde laten praten Henkie, JIJ niet. Want dat kun jij niet. Zie dat nou eens in jochie... |
|
|
| DjRV |
als je last hebt van blowen moet je thuis blijven. Moet je niet op straat komen, moet je niet naar feesten gaan. Heel simpel.
Tienerdrugs? Man, doe ff lekker. Ik blow niet eens, dus mij heb je er niet mee. Stel je niet zo aan Henkie, en voel je eens niet overal boven verheven, zo veel beter doe jij het nou ook weer niet.
Als iemand een mening heeft, respecteer ik die. Dus als iemand wiet vind stinken, prima. Maar als ie mensen over een kam scheert (waar het hier over gaat, maar wat jij blijkbaar weer eens verdraait of niet door hebt) gaat me dat te ver. Dat slaat echt nergens op. Ik respecteer mensen niet die andere mensen niet respecteert. En je respecteert anderen niet door ze over een kam te scheren.
Als iemand zo'n houding heeft ten opzichte van anderen, doet dat al genoeg, verpest je daarmee een sfeer. Want nonverbale taal zegt meer dan verbaletaal. Hij zou er zelfs beter WEL wat van kunnen zeggen als ie er last van heeft, dan geeft ie die 'blowers' de kans om rekening met hem te houden. Als je simpelweg je bek niet open doet, kunnen mensen er geen rekening mee houden.
Ik kan over mensen in hun waarde laten praten Henkie, JIJ niet. Want dat kun jij niet. Zie dat nou eens in jochie... |
zugt moppie,ik hou van je ;)
beter had je het niet kunnen verwoorden...
Er word hiero door iemand iets van kampersvolk geroepen ofzo
Er is er 1 die keihard zegt ik gebruik geen drugs,maar drinkt wel bier...
Ow en dan was er ook nog een mod die weer ff een reden dacht te zien om even flink zichzelf naar boven proberen te lullen....
M5.zou jij ff de definitie kunnen geven van kampersvolk?bennik wel benieuwd naar.... |
|
|
| mido |
Als iemand een mening heeft, respecteer ik die. Dus als iemand wiet vind stinken, prima. Maar als ie mensen over een kam scheert (waar het hier over gaat, maar wat jij blijkbaar weer eens verdraait of niet door hebt) gaat me dat te ver. Dat slaat echt nergens op. Ik respecteer mensen niet die andere mensen niet respecteren. Met die mensen heb ik hooguit medelijden, en hoop ik voor ze dat ze ooit nog eens leren waar het om draait.
Als iemand zo'n houding heeft ten opzichte van anderen, doet dat al genoeg, verpest je daarmee een sfeer. Want nonverbale taal zegt meer dan verbale taal. Hij zou er zelfs beter WEL wat van kunnen zeggen als ie er last van heeft, dan geeft ie die 'blowers' de kans om rekening met hem te houden. Als je simpelweg je bek niet open doet, kunnen mensen er geen rekening mee houden.
*in tranen uitbarst*
HOE MOOI GEZEGD!!!
:toothless :toothless :toothless
Whahaha |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|