|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by mido
Wat klopt er voor 75%???
Dat er zoveel kampers zijn die blowen?
Dan zou het dus betekenen dat er van de zoveel mensen die hier wonen 75% kamper is ongeveer?
VaaaaaaaaaaaG.....
Laat ook maar ook heb er geen zin in om er over na te denken! |
neej precies andersom dat al die blowers op die partys vaak kampers zijn :) of iig een kampuiterlijk hebben ;) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by M5
enne die joints zijn idd zwaaar irritant...allemaal smerige kutkampers ensow... |
jezus, wat valt me dit VIES van je tegen M5.. ik was altijd in de veronderstelling dat jij nog wel enige vorm van rede en rationeel denken kende. daar heb ik me dus blijkbaar behoorlijk in vergist.
dit is namelijk niet de eerste keer dat ik jou dit soort uitspraken zie doen waarin jij iedereen maar over 1 kam scheert dmv allerlei cliché-matige vooroordelen die ALLANG achterhaald en uit de tijd zijn.
jezus.. WAKE UP man!!
kom die villa van je eens uit (want volgens mij ben jij er namelijk zo eentje!! om maar even op jouw manier te spreken.. :rolleyes: ) en open die ogen van je!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jukx
dit is namelijk niet de eerste keer dat ik jou dit soort uitspraken zie doen waarin jij iedereen maar over 1 kam scheert dmv allerlei cliché-matige vooroordelen die ALLANG achterhaald en uit de tijd zijn.
jezus.. WAKE UP man!!
|
HALLO!!!!
ik kan me nog wel een paar threads herinneren waar jij precies hetzelfde doet |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by M5
neej precies andersom dat al die blowers op die partys vaak kampers zijn :) of iig een kampuiterlijk hebben ;) |
goh, dan zijn er ineens veel kampers in Nederland zeg. die kampers houden dan trouwens wel van party-en zeg.. aangezien ze op elke party massaal aanwezig zijn.
:rolleyes:
je hoeft niet bang te zijn voor mensen die er iets anders uitzien dan jij hoor, of die iets andere kleren dragen dan dat jij doet (en ook nog eens af en toe een blow roken). en je hoeft ze al zeker niet af te schilderen als "kampers". |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|