return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 
wie gebruikt wat???

TranceFool
Ik had dat toevallig ook gezien jah :)
Eye-Riz
dus hop met zijn allen naar Legalize in Amsterdam: zaterdag 1 juni, streetrave :)
(Zodra Nexus vervoer heeft, zijn we daar ook te vinden met een kar :P)
T.H.C.
quote:
Originally posted by magrec

Was gisteravond nog een leuk stukje op nederland 3 over het gebruik van cocaïne...hehe ff samen met mijn ouders gekeken. Mwah kleine cutluur shock weer voor ze....euh harmen is ze daar nu gewoon aan het snuiven???euh ja gewoon met de kop op tv hoor hoppa snuiven met die handel :p maar was wel grappig hoe ze over het legaliseren van drugs praten...waar ik het gedeeltelijk mee eens ben..maarja dat vond de hoofd van de securitie van een feestje (waar ik niet zo snel kon zien welk feest het was...iig diezelfde lijers die id&t altijd heeft met die witte en blauwe shirtjes) niet goed ;)

was wel weer interessant:)

was idd wel interresant, ik heb het ook gezien (zembla) was best leuk in elkaar gedraaid, en welk feest dat was weet ik ook niet, wel dat het de HMH was.en dat ik blij ben dat ik daar niet heen ben geweest:D (muziek stond me niet aan)security is daar trouwens wel ok,ben nog nooit agresiefe lui tegengekomen daar, je wordt er wel altijd resoluut uitgeknikkerd aan het einde maar dat is logisch.
Annyway was leuke documantaire, wel interresant.

1 juni he jammer, dan ben ik net bezig een dodelijk virus op te lopen in Griekenland:toothless
Donna
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Maar waarom komt er dan nooit iets positiefs uit en hoor je dan alleen maar de negatieve kanten.

T enige positieve wat je hoort is dat ze zelf gaan gebruiken en dan hoor je ze ineens niet meer ;).

True,true.
Ik ben er van mezelf achtergekomen dit weekend dat ik de pillies niet meer wil,t brengt me eigenlijk niks extra,was afgelopen qontact idd TE wazig (en waar TE voor staat is tog nooit goed:P)
Ennn eigenlijk voel ik me niet anders dan met mn blowtje,ofcuz je voelt wel wat maar heb na veel proberen en gemeuk nu beslist dak ze nie meer hoef,ik wil alleen nog beetje pep ofzo zodat ik lekker heel de nacht vet wakker ben,ik ga weer terug,heb t wel gezien,was leuk maar k vind mezelf toch leuker zonder....
Blijft dat ik de happy pille smiletjes geweldig vind om te zien:)
aphex
quote:
Originally posted by Henkie_henk
jaaa das bijna net zo als jij probeert in deze thread te doen he.. alleen jij moet zo een eind omhoog.. redelijk nutteloos

Henkie jouw status is 0 komma 0 op het moment..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland