|
|
| Miss Proximus |
| Ik kan me niet eens meer herinneren waarom ik eigenlijk naar feesten ga! :stongue: |
|
|
| Dr. Kuipers |
Iig geen drugs...
En meestal 2 - 4 biertjes, voor de rest water en Red Bull |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by M5
whaha lol..komt spuit 11 ook nog es aanzetten...:) dat had ik nu al gehoord dat ik mensen over 1 kam scheer ..:) |
ow...ik heb het niet zo heel goed gelezen allemaal.
maar had ik ook wel kunnen verwachten met zo'n kneuzen opmerking.
| quote: | Originally posted by TranceFool
1 ding snap ik niet: mensen die XTC gebruiken hoor je vaak zeggen: 'het was echt gaaf, ik kan me er alleen niks meer van herinneren'. Dan hebbie een leuke nacht gehad maar je weet er nix meer van. Ik bedoel voor zo'n avond kom je toch ook voor herinneringen:rolleyes: ...of klinkt dat nou zo gek??? |
Ja heb je wel een beetje gelijk in, is soms wel jammer als je te ver heen bent, dat je je dan geen namen ed kan herinderen, ook al weet je nog wel hoe superphat je je hebt vemaakt,dat is ook een leuke ervaring.
Maar tegenwoordig vind ik het persoonlijk niet meer nodig om er zo bij te lopen, en het bewuster meemaken van feesten is nu belangrijker voor me(ook al gaat het soms per ongeluk), doe nu iets rustiger aan, en heb dan geen problemen om alles te onthouden.
maar het gevoel en de sfeer onthoud ik altijd. |
|
|
| mantisnl |
kheb deze thread es helemaal doorgelezen en JEZUS, dit is lache, al die TAs die beetje liggen te schelden op mekaar, en wiens mening wel klopt of niet klopt ghehe:stongue: :stongue: :stongue:
nouw.. kben 14.. duz mijn mening zal toch wel niet gerespecteerd worden:stongue:
greetz,
DJ Mantis |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by TranceFool
1 ding snap ik niet: mensen die XTC gebruiken hoor je vaak zeggen: 'het was echt gaaf, ik kan me er alleen niks meer van herinneren'. Dan hebbie een leuke nacht gehad maar je weet er nix meer van. Ik bedoel voor zo'n avond kom je toch ook voor herinneringen:rolleyes: ...of klinkt dat nou zo gek??? |
ach... ik heb toch MIJN herinneringen...
je hebt toch wel herinneringen... als je zat bent, weet je toch ook niet alles meer?:rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|