return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 
wie gebruikt wat???

Optimus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ah leuk, dit is weer zon ZINLOZE discussie aan het worden tussen gebruikers en niet-gebruikers.
Of het nou wiet, pille of alcohol of wat dan ook is, geen commentaar als je t zelf nog nooit geprobeerd hebt.

precies! bek houwe als je nix gebruikt ghehehe
TimeportE
juist........ uuuh

ik ga weer leren
DjRV
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ah leuk, dit is weer zon ZINLOZE discussie aan het worden tussen gebruikers en niet-gebruikers.
Of het nou wiet, pille of alcohol of wat dan ook is, geen commentaar als je t zelf nog nooit geprobeerd hebt.

politiek incorrect antwoord :)

je kan als niet-gebruiker ook ervaringen hebben maar dan met de mensen om je heen en alleen ervaringen over hun uitingen.
Wat je als niet gebruiker NIET kan is eventjes vertellen wat iemand heeft gebruikt omdat jij vind dat zijn of haar ogen zo staan.
total woot
quote:
Originally posted by Optimus

precies! bek houwe als je nix gebruikt ghehehe

Jaja...
je bedoelt: de mensen die wel gebruiken praten voor 2 ? (gna gna)

das wel een nadeel van drugs, dat je na een feest denkt: DAMN het was volgens mij best een phat feest, maar ik heb alleen maar staan ouwehoeren.....
(of ben ik de enige die dat heeft?)

Anywayz, ik ben niet vies van een jointje, ik snap alleen niet waarom je zou gaan blowen op een feest als bijv. shockers, je wilt toch dansen enzo op zoŽn feest, of zijn er serieus mensen die denken:
"YESS Qlimax!!; ik heb zoŽn zin om de hele nacht tussen 30.000 man een beetje stoned in een hoekje te gaan zitten!!!!"

any1 recognise??
TranceFool
1 ding snap ik niet: mensen die XTC gebruiken hoor je vaak zeggen: 'het was echt gaaf, ik kan me er alleen niks meer van herinneren'. Dan hebbie een leuke nacht gehad maar je weet er nix meer van. Ik bedoel voor zo'n avond kom je toch ook voor herinneringen:rolleyes: ...of klinkt dat nou zo gek???

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland