|
|
| Optimus |
woohoo, ik kom een avondje niet en er zijn gelijk 3paginas derbij
fflezen:D:D:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jukx
Ten eerste betwijfel ik of jij aan iemand kan zien of hij/zij stoned, uit zn plaat, of onder invloed van welke drugs dan ook (behalve alcohol) is.
En ten tweede: een slecht tripje? van weed ga je niet trippen want weed werkt namelijk niet hallucinerend. ja of je moet er 10 gram van in een uur oproken ofzo ;).
Ten derde: wanneer je een slechte trip beleeft dan ben je wel zo van de kaart en voel je je wel zo slecht dat ruzie zoeken wel het allerlaatste is waar je op dat moment aan denkt.
nee, in principe HOEFT het niet meteen zo te zijn.
feit is wel dat jij nauwelijks een been hebt om op te staan en daardoor met weinig argumenten kan komen. dat blijkt dus ook wel weer uit deze post; waarin een opstootje, in jouw ogen, wordt veroorzaakt door "een slecht tripje" van het blowen. |
als jij mijn woorden zo wilt verdraaien.... ik weet ook wel dat je van blowen geen trip krijgt, maar het is wel zo dat van blowen je emoties versterkt worden, dus als je je al een beetje opgefokt voelt, word dat alleen maar versterkt met blowen, als je je relax voelt, ga je je alleen maar relaxter voelen. En als je op Impulz langs een groep loopt waar de wietgeur zo sterk is, maar je ziet ze ondertussen wel water zuipen, en dan toch een half uur later matten... dan ga ik er vanuit dat dat komt door het blowen, vanwege die "versterkte emoties"... |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik heb in mijn hele drugsverleden nog nooit iemand gezien die aggressief werd van blowen! jeetjemineetje! :) |
|
|
| Optimus |
| van blowen wordt je rustig... werd ik mar hyper van blowen... dan waren die pillen niet nodig:D:D:D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by M5
klopt mijn beschrijving wel een beetje dan?? of issie complete onzin? :D
ken het wel ff met paar steekwoorden samenvatten: gouden kettingen , oorbellen , Versace , Armani |
gouden ketting hebbik
oorbellen---piercing ook goed?
Versace hebbik
Armani nie
Whaaaaaa, ik ben een kamper!!:D:D:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|