return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 
wie gebruikt wat???

Jappio
quote:
Originally posted by DjSuez
Sjongejonge kids, gebruik gewoon geen drugs, dat doe ik ook niet, de muziek is toch al genoeg om je in trance te brengen? ik sta meestal als een van de laatste nog vet te springen, en dan wordt ik ook altijd aangekeken alsof ik helemaal strak sta, maar ookal doen me voeten, rug, schouders en knieen pijn, the muzik keeps me going...

I agree.. Heb hetzelfde probleem, hoewel ik altijd wel flink aan t red bullen ben.. Bij mij is het precies hetzelfde, als de muziek me aanstaat dan voel ik echt geen pijntjes en dergelijke meer.. Had op Qontact ook nog wel een uurtje door kunnen gaan :) maar ja, toen ik in de trein zat deden mn voeten toch wel tamelijk pijn :( :D:D:D

LTR
Jukx
quote:
Originally posted by Blik
Van een pilletje slikken of een jointje roken kun je ook best agressief worden trouwens, net zoals dat je van teveel drinken agressief kunt worden....

dit is zooooooooo niet waar gewoon.
hoe kom je trouwens bij die uitspraak? ervaring heb je er niet mee...

op feesten zijn het altijd de bier-drinkers (wel of niet in combinatie met coke) die agressief lopen te doen en voor problemen (kunnen) zorgen. en dat is geen vooroordeel of mening maar zo werken die drugs nou eenmaal!!!
Jukx
maarja laat maar hangen.. de discussie is alweer overgewaaid zie ik... ben weer net te laat!

;)
Blik
quote:
Originally posted by Jukx

dit is zooooooooo niet waar gewoon.
hoe kom je trouwens bij die uitspraak? ervaring heb je er niet mee...

op feesten zijn het altijd de bier-drinkers (wel of niet in combinatie met coke) die agressief lopen te doen en voor problemen (kunnen) zorgen. en dat is geen vooroordeel of mening maar zo werken die drugs nou eenmaal!!!

ik heb op Impulz genoeg vechtpartijtjes gezien, en die mensen waren zo stoned als wat, slecht tripje waarschijnlijk

omdat je het zelf nog nooit hebt meegemaakt dan hoeft het niet meteen zo te zijn dat het niet kan, ik word ook nooit agressief van alcohol....
DjRV
quote:
Originally posted by Blik

ik heb op Impulz genoeg vechtpartijtjes gezien, en die mensen waren zo stoned als wat, slecht tripje waarschijnlijk

omdat je het zelf nog nooit hebt meegemaakt dan hoeft het niet meteen zo te zijn dat het niet kan, ik word ook nooit agressief van alcohol....

hehe en hoe weet jij dat?liep je naar ze toe en vroeg je of ze stoned waren?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland