return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
wie gebruikt wat???

Partyhardy!
quote:
Originally posted by T.H.C.

en partyhardy! dat was echt vet asociaal op de terugweg ofniet?, gingen ze zomaar in de trein blowen. smerige kutkampers;) :D:D

hahahahaha :p inderdaad zeg! dat ze dat zomaar deden! ;) :cool:
T.H.C.
quote:
Originally posted by M5

heh?

ik had het over mijn KUTkampers :) niet over die lui in de trein...check maares paar reply's erboven ;)

en? wat ben jij een triest ventje , alsof je alle mensen die een jointje roken over een kam kamn scheren, dan hoor je bij dezelfde mensen die alle partygangenrs drugsgebruikers vinden, te triest voor woorden.

en sja idd petrus dat had je redelijk voor elkaar met dat vrouwtje,dat was een leuke kamper!!!

quote:
Originally posted by Donna
Damn ik ben een kamper,want ik smoke elke avond een jointje
Kan iemand mij vertellen of dat nouh positief of negatief voor me is,ik denk dat ik wel rond wil trekken imme woonwagentje,als de buren zuipen en irri worden steek ik me joint op en laat mn paard mn woonwagen naar chille wietburen trekken,aight

lol @ donna, er begint ook al een klein matje in mijn nek te groeien, ik koop ook een wage!
M5
quote:
Originally posted by T.H.C.

en? wat ben jij een triest ventje , alsof je alle mensen die een jointje roken over een kam kamn scheren, dan hoor je bij dezelfde mensen die alle partygangenrs drugsgebruikers vinden, te triest voor woorden.

whaha lol..komt spuit 11 ook nog es aanzetten...:) dat had ik nu al gehoord dat ik mensen over 1 kam scheer ..:)
M5
quote:
Originally posted by Donna

Damn ik ben een kamper,want ik smoke elke avond een jointje:rolleyes: :p

't ging over joints roken op grote partys...Donna..
Henkie_henk
quote:
Originally posted by M5

whaha lol..komt spuit 11 ook nog es aanzetten...:) dat had ik nu al gehoord dat ik mensen over 1 kam scheer ..:)

ghehe als je mijn kam nog wil lenen.. k heb de grootste (kam)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland