|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | Originally posted by M5
klopt mijn beschrijving wel een beetje dan?? of issie complete onzin? :D
ken het wel ff met paar steekwoorden samenvatten: gouden kettingen , oorbellen , Versace , Armani |
Gouden kettingen.. ehmm nep-gouden-kettingen..
Oorbellen.. meestal wel jah
Versace.. nee te armoedig
Armani.. Idem
+
Meesten lopen in NEP-FUBU-kleding, zijn dus meer van die "gangsters" :p
Al wat duidelijker?? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Nou ik ben o.a. wel gewend aan kampers... Ik woon namelijk in Rotterdam-Zevenkamp. Noemen ze tegenwoordig zelfs Zevenkampoe :p
Trancefool zal wel begrijpen wat ik bedoel aangezien hij in Nieuwerkerk woont..
LaToXx |
whehehe :D:D das inderdaad niet altijd een pretje daar. Als je als blanke daar doorheen fietst denken ze volgens mij dat jee clown bent ofzo :p |
|
|
| DjSuez |
| Sjongejonge kids, gebruik gewoon geen drugs, dat doe ik ook niet, de muziek is toch al genoeg om je in trance te brengen? ik sta meestal als een van de laatste nog vet te springen, en dan wordt ik ook altijd aangekeken alsof ik helemaal strak sta, maar ookal doen me voeten, rug, schouders en knieen pijn, the muzik keeps me going... |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
Wat nou het leukste is, ze staan altijd in een groep, ongeveer 50 meter van mn huis af, elkaar weg te blowen :p :p
Idd not the place 2 be..
Leterz |
|
|
| TranceFool |
| Trouwens Re-Grooved....als jij in Zevenkamp woont ben je zeker ook weles naar La Baraque geweest????:p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|