|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
wat een onzin.. Als je zo graag wil blowen.. be my guest.. maar niet als andere er last van hebben. Wat is dat voor instelling van "als je ergens last van hebt rot je maar op".. Das eerder racistisch dan iedereen in zn waarde laten waar je het voorheen zo uitgebreid over had..
Nou ik ben blij dat jij wel weet waar het om draait en ik niet.. Maar de thread ging oorspronkelijk over mensen die blowen en die irritatie opwekken..
Idd in de huidge sociale warme samenleving waar je om een zak patat al inelkaar word gestompt kan je idd wel mensen die al van de kaart zijn beters ff vrage of ze willen stoppen.. Zo
Heel fijn.. heel boeiend.... alleen wel jammer dat degene die normalitair mensen respecteert en met mensen die andre niet respecteren medelijden heeft zich nu zo verlaagt tot geen enkel begrip en alleen in haar eigen straatje lult. |
HAHAHAHAHAHAHAA :D :D :D
Meer heb ik hier niet op te zeggen ;) Daaag Henkie!
[edit] onee, ik heb nog wel wat te zeggen:
| quote: | | Idd in de huidge sociale warme samenleving waar je om een zak patat al inelkaar word gestompt kan je idd wel mensen die al van de kaart zijn beters ff vrage of ze willen stoppen.. |
Lafaard! Jij bent er dus zo eentje die weg loopt en doet alsof ie niets ziet als er iets gebeurt? Jij bent er dus zo eentje die maar niets van zijn irritatie laat zien aan degene waar het om gaat en zijn irritatie op iemand anders botviert? |
|
|
| MaGiK54 |
Wat een gezeik zeg allemaal. Ik zelf gebruik geen drugs, nooit gedaan en nooit van plan om te gaan doen. Maar als iemand nou behoefte heeft aan zijn dampie of pilletje en mij er niet mee gaat lastig vallen, dan vind ik het OK.
En als je de lucht niet aanstaat dan ga je een meter of wat verder staan, dan heb je ook geen last meer van de wietlucht. Soms maken mensen zich druk om niets. |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by DjRV
M5.zou jij ff de definitie kunnen geven van kampersvolk?bennik wel benieuwd naar.... |
ken het wel ff met paar steekwoorden samenvatten: gouden kettingen , oorbellen , Versace , Armani |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by BlaiR.WitcH
en als ik die foto dan zie van glaniskanis.......
hoeveel van dat feestje maak je nou bewust mee?
ziet eruit alsof je behoorlijk verweg ben ;)
voor mij NO drugs. |
Moet je toch beter lezen aangezien ik niet aan drugs doe
Hooguit drink ik op een feest een litertje bier wat er ontzettend snel uitzweet natuurlijk
Ik rook niet
Ik doe niet aan drugs
En ook geen sex (op het moment :p)
Ennuh ik kan gewoon lekker stoned uit de kop kijken denk ik he
Kheb nog nooit iets van drugs gehad, behalve teveel Vitamine pillen want die zijn fat lekker
Whehehee perfecte schoonzoon toch ikke
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
HAHAHAHAHAHAHAA :D :D :D
Meer heb ik hier niet op te zeggen ;) Daaag Henkie!
[edit] onee, ik heb nog wel wat te zeggen:
Lafaard! Jij bent er dus zo eentje die weg loopt en doet alsof ie niets ziet als er iets gebeurt? Jij bent er dus zo eentje die maar niets van zijn irritatie laat zien aan degene waar het om gaat en zijn irritatie op iemand anders botviert? |
Is dat jouw conclusie daaruit?? Doe je goed.. maar iedreen kan wel zeggen ja k doe er wat tegen.. Maar bijna niemand daarvan is in situatie geweest.. k weet wel dat als k zie dat meidje word lastiggevallen met uitgaan dat k er meestal wel van zeg.. (met of zonder glas in me hand).. Maar weetje als je op straat 6 mense een lantaarnpaal ziet vernielen zal k nix zeggen denk k.. maar als ze een meidje slaan ofzo.. sja.. dan moet je wel wat doen.. maar wat he. ken ze moeilijk allemaal neerchoppe
andre style reply:
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Lafaard! Jij bent er dus zo eentje die weg loopt en doet alsof ie niets ziet als er iets gebeurt? |
Nee nee ik zou fotos nemen ook.. k heb immmers niet altijd me video camera bij me he |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|