return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
het beste feest ooit (tot nu toe)

mr.marcello
quote:
Originally posted by -TAIS-
2. RA - Something For You Mind 2001 (was in de Rijnhal Arnhem in begin 2001, met AVB, Mark Van Dale, Marco V en nog wat DJs)

Ben jij ook naar RA geweest?? Was echt een leuk feestje ja, alleen jammer dat Marco V niet aan draaien toe kwam vanwege die vechtpartijen...

Met vriendelijke groet.
-TAIS-
quote:
Originally posted by mr.marcello

Ben jij ook naar RA geweest?? Was echt een leuk feestje ja, alleen jammer dat Marco V niet aan draaien toe kwam vanwege die vechtpartijen...

Met vriendelijke groet.

Was idd jammer... verder vond ik het een topfeestje. Grote locatie, niet teveel mensen, relaxe chill out. Alleen hebben ze het nu wel echt verstiert met dancefeesten in de Rijnhal na dit feest, ook omdat dit een try out was na zoveel jaar weer es een groot feest in de Rijnhal (vroeger waren er veel hardcore feesten daar zoals Rave The City etc).
mr.marcello
quote:
Originally posted by -TAIS-
Was idd jammer... verder vond ik het een topfeestje. Grote locatie, niet teveel mensen, relaxe chill out. Alleen hebben ze het nu wel echt verstiert met dancefeesten in de Rijnhal na dit feest, ook omdat dit een try out was na zoveel jaar weer es een groot feest in de Rijnhal (vroeger waren er veel hardcore feesten daar zoals Rave The City etc).

Tja, ze hoopten weer vaker in de Rijnhal zulk soort feesten te gaan houden (en dat hoopte ik ook wel), maar dat zal inderdaad niet snel meer gebeuren nee....:(

Met vriendelijke groet.
Vettebleem
There can only be one: MAYDAY
total woot
moet mijn mening toch ff bijstellen naar Qlubtempo afgelopen zaterdag :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland