|
|
| Leander |
Ik geloof niet dat er iemand van TA op Nexus was afgelopen maandag (behalve Eye-Riz, Dago B en ikzelf), maar om iedereen jaloers te maken post ik hier toch maar een report :D
Het begon voor mij al erg vroeg toen ik om 22.05 door de taxi werd afgezet bij het foeilelijke pand aan de Tractieweg in Utrecht. Bij binnenkomst blijkt echter maar weer dat schijn bedriegt, aangezien Chantal en Sander van Deco-Droom weer bijzonder knap werk hebben geleverd met hun decoraties. De combinatie van blacklight en glow-in-the-dark maakt het geheel altijd zeer bijzonder. De vloer in dit pand is voorzien van tapijt, wat ook zorgt voor een stukje extra sfeer. (geinig detail: toen ik binnenkwam was de schoonmaak-mevrouw bezig de hele zaal te stofzuigen; ga er maar aan staan :eek: :) )
Aan mij was de eer om de eerste anderhalf uur m'n DJ-kunsten te vertonen. Erg spannend, want het was de eerste keer dat ik een volledige set mocht draaien voor publiek. Hierbij wil ik de Nexus-crew ontzettend bedanken voor deze gelegenheid!!! Ik vond het een hele eer; zeer tof!
Om 22.30 gingen de deuren open en zette ik de eerste plaat op. Langzaam druppelden de mensen binnen en halverwege de set begon het al redelijk druk te worden en betraden de mensen de dansvloer. De muziek was nog lekker rustig (Trance/Progressive, met aan het einde een paar knallers; Sorry nog daarvoor Eye-Riz :rolleyes: )om niet iedereen direct af te beulen, want er was nog een lange weg te gaan tot 7.00 uur :)
Over de kwaliteit van deze set kan ik natuurlijk weinig zeggen, behalve dat ik m'n best heb gedaan en dat het technisch allemaal wel aardig liep.
Het publiek had er ook zin in en tegen het einde (00.15) stond de dansvloer al aardig vol.
Vervolgens was het aan Eye-Riz om de draaitafels over te nemen . Ik kan je vertellen: ze heeft 't 'm weer geflikt! Het nog steeds in aantal toenemende publiek lustte er wel pap van en Eye-Riz leek er zelf ook bijzonder veel plezier in te hebben. De combinatie van progressive, trance, hard-trance, (tranzy) techno en wat allemaal nog meer doet het iedere keer weer goed! Petje af!
Inmiddels was het ook erg druk geworden, waardoor de temperatuur flink opliep. Dat mocht echter de pret niet drukken en het publiek bleef gewoon doorgaan met dansen.
Na Eye-Riz was de beurt aan UP. Ook hij heeft weer een zeer indrukwekkende set neergezet. Ik had de indruk dat het geheel iets harder en meer up-tempo was dan we gewend zijn van UP. Ik vond het in ieder geval ontzettend goed!
Ondertussen verschenen er in de zaal steeds meer oranje/rood gloeiende glow-sticks. Net als de glow-in-the-dark armbandjes op het vorige feest werden deze gratis uitgedeeld door de Nexus-crew. Respect!
De tijd was inmiddels rijp voor wat serieus beuk-werk. Omstreeks 3.30 nam Navigator plaats achter de draaitafels. Eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat ik wegens omstandigheden :eyes: niet veel meer heb meegekregen van zowel Navigator (techno) als Bemmel (acid/techno), die als afsluiter draaide. Wel kan ik zeggen dat van het begin tot het einde de sfeer weer totaal Nexus was. Dat wil zeggen dat het zwaar relaxed was, met zeer uiteenlopende soorten mensen.
Al met al kunnen we weer spreken van een bijzonder geslaagde Nexus. Mensen die niet zijn geweest moeten zich nu in een hoekje gaan zitten schamen tot het volgende feest (september).
De reacties van de mensen geven het ook al aan: Nexus Rules!
(zie http://www.nexusparties.nl)
| quote: |
Q-night was geweldig - wat een locatie - wat een sfeer - wat een vette platen |
Voor het eerst het gevoel dat het echt kan tippen aan die good old party vibes van rond de jaren '90.. |
| quote: | | Mijn complimenten voor de aparte sfeer en creativiteit van the Queensnightparty. Ik heb me echt super vermaakt, geeen negatief woord over jullie fuif. |
Ruim 30 uur na het feest voelen wij ons nog steeds happy!!! Wat een knaller zeg, we kunnen gwoon niet geloven dat dit feest in Utrecht plaats vond!!! |
Wat een platen keuze van de dj´s, echt helemaal super geweldig!!! |
Need I say more?
Leander |
|
|
| Eye-Riz |
| niet verder vertellen hoor, maar Leander draaide errug goed! |
|
|
| kolkiewolkie |
SEPTEMBER PAS :sadgreen: :mad:
DAT MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN JE NIET!!
kunnen jullie niet een extra summer edition inlassen ofzo??
zou heel fijn zijn :) |
|
|
| aphex |
Kolkie gun die hardwerkende mensen toch hun vakantie ;)
Maar eh jammer dat ik er nie bij was, volgende keer beter :)
Ik had lekker regen op de vismark :( |
|
|
| Eye-Riz |
| in onze hal was het lekker droog, geen regen gezien :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|