return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Exclusive New Location For Happy !

FenixStyle
Nog erger, nu blijkt dat er te weinig plaats is waardoor ze zo'n 3000 mensen (er zijn 7000 tickets verkocht) teleur moeten gaan stellen..

Lijkt me ook wel leuk als ge al lang op voorhand uw oudejaarsnacht gepland hebt, en dan vanavond nog niet eens binnenmoogt..
MikeVee
Ja, en veel bezoekers lgaan het niet eens weten en daar staan op de locatie waar geen feest is. Zag er gisteren nog reclame van op TV, dat ze die dan cancellen :rolleyes:

Ach, nieuwjaar zuigt sowieso, straks tot een uur 2-3 ergens buiten op een rustige plaats in Leuven wat drinekn en dan naar de oude markt hopend dat de toeristen en kinderen wegzijn.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by FenixStyle
Nog erger, nu blijkt dat er te weinig plaats is waardoor ze zo'n 3000 mensen (er zijn 7000 tickets verkocht) teleur moeten gaan stellen..

Lijkt me ook wel leuk als ge al lang op voorhand uw oudejaarsnacht gepland hebt, en dan vanavond nog niet eens binnenmoogt..

Schadeclaims ahoi! :D

En wtf, Drum 'n bass op den Bosuil? :eyes: :crazy:
Progrez
Gniffel.

Ze zijn goed op weg om in extremis nog de titel 'flop van 2007' te krijgen.

Amateurs.
FCB_Fanatic
mss kunnen we de titel van deze thread ne keer aanpassen in:
"Handleiding: hoe verkloot ik de nieuwjaarsparty voor zo'n 3.000 party-gangers?".

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium