return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
2007

Antony
http://www.pixagogo.com/S5ELkie68-!s!t3dU0MfYQNvPqA8f-4tWJYz1naP1ghC-tCj2e0VKTg5GTrXlTyQEYoY3ggS1y!VrU32SRcIqJHMEjDc6i8L4FfXkQml2KyGuOPd46HH2l7Q__/Kim_en_Tia.jpg

Goesting of geen goesting, toch ongeveer 60 uur per week trainen. Op alles letten wa ge eet, afwegen en doen om toch da tikkeltje beter te pieken wa het verschil kan betekenen tussen zilver en goud...
Na een wedstrijd zo kapot zijn als iets en toch de glimlach derop krijgen voor al die cameraploegen die u bestormen.

Blijf dan maar café-voetballen ;)

en bv's? Door hun prestaties zijn ze bekend in Vlaanderen ja, maar buiten een paar optredens in de laatste show de week na een medaille hebk ze ook ni vaak gezien.
Zehra
quote:
Originally posted by Antony

que?!

Ik haat dat opgefokt gedoe over hun prestaties en over wat ze zogezegd hebben bereikt. Alsof ze de wereld hebben gered van oorlogen, armoede, watertekort, aids...

Als jij ze zo great vindt, ga je gang maar ieder zijn eigen mening.
Jasperovitsj
Allé gast, ge moet u toch niet altijd zo persoonlijk aangevallen voelen :p

Ik deel Zehra's mening niet wat dit betreft, dus daar ga je al de mist in ;) Plus, ik heb zelf jarenlang atletiek gedaan, dus ik weet gerust wat het inhoudt.

quote:
Originally posted by Antony

Beetje zielige reply hé. ;) Of basket meneer zelf tegenwoordig in de NBA?
Antony
quote:
Originally posted by Zehra
Alsof ze de wereld hebben gered van oorlogen, armoede, watertekort, aids...

Laten we vanaf nu iedere topatleet + de jonge sporters met talent die ons arm klein vlaanderen rijk is haten. Op die manier gaan we de wereld wél vooruit helpen. Nu spreekte zelf als een miss-finaliste.

mrgoe, kgaan stoppen. Want denk da we hier almaal vrij koppig zijn en van ons standpunten ni snel afwijken :) Ieder zijn mening.
Antony
Kvoel me ni persoonlijk aangevallen, da maakte gij der altijd van, terwijl ik echt tegen niemand hier iets heb :p café-voetbal haddek het ni mogen noemen, recreatie-voetbal is mss een betere benaming. Net zoals ik recreatief basket, competitiezwemmen en thriatlon doe.

Kvin gewoon da ge de mensen die wel geboren zijn met talent daarom ni moet haten, ze zullen wel genieten van de belangstelling maar gaan der ook ni overdreven mee om zoals nen Tom Boonen of een (idd) Kim Clijsters. Laten we beter de verantwoordelijken voor oorlogen, armoede, aids etc. haten.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium