|
|
| Kelly* |
MUZIEK
Hoe zal je 2007 herinneren, op muzikaal gebied?: Een matig jaar voor de echte trance.
Beste trance nummer(s) van 2007:
- First State featuring Anita Kelsey - Falling
- Dash Berlin - Till the sky falls down
- John O´Callaghan - Big Sky (Agnelli & Nelson Remix)
Beste niet-trance nummer(s) van 2007:
- The Chemical Brothers - Do It Again
Beste producer(s) van 2007:
- John Dahlback
- First State
Beste radioshow(s) van 2007:
- ASOT
Beste feest van 2007:
- Tomorrowland
- Armada party op Amsterdam Dance Event
Welke DJ's heb je in 2007 gezien?:
- veel te veel
ANDERE
De event(s) van 2007 die je het meest zal/zullen bijblijven:
Persoonlijk: niks speciaal
Globaal: Al Gore en zijn nobelprijs
Beste Belgische televisie van 2007: de reality-shows waarin de kanidaten zich hopeloos belachelijk maken
Beste internationale televisie van 2007: Jericho, Heroes,
Beste film(s) van 2007: 28 Weeks later, American Gangster, ...ben veel te weinig naar de cinema geweest dit jaar
Beste bier in 2007: ik drink geen bier |
|
|
| FUSyke |
MUZIEK
Hoe zal je 2007 herinneren, op muzikaal gebied?:
Een zeer goed jaar voor mij. Ik ben overgeschakeld op Neo-/New-/Minimal-Trance/Melodic Techno of hoe je het ook wilt noemen. Veel goeie producers ontdekt zoals Guy Gerber, Aril Brikha, Trentemoller, Gui Boratto, Chaim, Shlomi Aber, Marc Romboy, Stephan Bodzin, ...
Beste album(s) van 2007:
1. Guy Gerber - Late Bloomers
2. Trentemoller - The Trentemoller Chronicles
3. Gui Boratto - Chromophobia
4. Aril Braikha - Ex-Machina
5. Joris Voorn - From A Deep Place
6. Gregor Tresher - A Thousand Nights
7. Eelke Kleijn - Naturally Artificial
8. Samim - Flow
9. Aramand Van Helden - Ghettoblaster
10. David Guetta - Pop Life
Beste tracks van 2007:
Synclair - The Way Home
Gregor Tresher - A Thousand Nights / Anti
The Field - Over The Ice
Supermayer - Two Of Us
Stephan Bodzin - Liebe ist ...
Guy Gerber - Late Bloomers / Belly Dancing
Garnica - Hielo Sobre Arena
Eelke Kleijn - Luigi's Magic Mushroom
Aril Brikha - Winter
Dusty Kid - Milk
Gui Boratto - Beautiful Life / Mr Dekay / The Blessing
Joris Voorn - Revelation / A Thousand Lost Souls / The Deep
Trentemoller - Moan / Take Me Into Your Skin
...
Beste remix van 2007:
Djuma Soundsystem - Les Djinns (Trentemoller Remix)
Beste producer van 2007:
1. Guy Gerber
2. Trentemoller
3. Gui Boratto
Beste radioshow van 2007:
Rotationz
Beste feest van 2007:
31.10.07 Supplement Facts Label Night @ Gare Du Congres Brussels > Guy Gerber live - Niv Hadas - Darko
Slechtste feest van 2007:
Sensation White Belgium (buiten de set van Benjamin Bates)
Beste dj-sets van 2007:
Benjamin Bates @ Sensation White Belgium
Carl Cox @ Space - Ibiza
Beste live van 2007:
Guy Gerber Supplement Facts Label Night
ANDERE
Favoriete drank van 2007:
1. Calvados
2. Wodka
3. Bombay Gin
Favoriet programma van 2007:
Allo Allo, Gentse Waterzooi, ...
Wat blijft je het meeste bij van 2007?:
De prijzen blijven maar stijgen.
Reis naar Ibiza.
Onze trouwdatum vastleggen en alles regelen. |
|
|
| Jasperovitsj |
MUZIEK
Hoe zal je 2007 herinneren, op muzikaal gebied?: Een jaar waarin ik volledig afgestapt ben van het luisteren naar conventionele trance. De trancescene leek ook te beseffen dat ze in een doodlopend straatje zat, want overal doken zogenaamde "neotrance" nummers op (van zowel nieuwe producers, producers uit andere genres als gevestigde trancenamen zelf!) die proberen terug naar de kern van trance te gaan en een lang vervlogen sound te reanimeren en actualiseren, mét succes! Daarnaast is er nog een verdere hybridisatie en overlapping aan de gang geweest in de "progressive" scene, die naar mijn smaak terug een pak interessanter is geworden na het electro-prog débacle van 2006. De betere platen van 2007 hadden dan ook invloeden uit techno, techhouse, progressive en electro, en sowieso was er in de techno/techhouse hoek het meeste innovatie terug te vinden. Tot slot blijft de oldskool progressive house sound hardnekkig zijn kop boven water houden, iets waar ik uitermate blij om ben. :)
Beste nummer(s) van 2007:
Guy J - Been here before (Original mix), Chymera - Umbrella (Funk D'Void remix), Delikate Imposters - Autobahn, Sam Ball - Carbon, Alt Fenster - Joepler, Paul Keeley - Inner motion, Marc Romboy & Stephan Bodzin - Callisto, Guy J - Amsterdam, Josel - Digiboy (DJ Tarkan & V-Sag remix), Markus Lange - Perihelion, Chymera - A question, Umek & I Turk - Anxious on demand, Aril Brikha - Winter, Remy & Klinkenberg - Mexico can wait, One+One - No pressure, Partial Arts - Trauermusik, Faithless - Music matters (Pete Heller remix), Maslow & Jacobs - Spinnin, Joshua Collins - Lilo, Ossie - Holyland, Guy J - Ear canal (MOS remix), Ozgür Can - Spara mig, Hugg & Pepp - Livmöder, ...
Beste albums van 2007
Madoka - A cure for loneliness, Stephan Bodzin, Liebe ist..., Gui Boratto - Chromophobia, The Field - From here we go sublime, Aril Brikha - Ex machina, Eelke Kleijn - Naturally artificial, Joris Voorn - From the deep, Apparat - Walls
Beste niet-trance nummer(s) van 2007:
...
Beste producer(s) van 2007: Guy J, Gui Boratto, Stephan Bodzin, Derek Howell, Chymera, Christian Sol
Beste radioshow(s) van 2007: Transitions (Digweed), Essential Mix (Pete Tong e.a.), Destinations (Pole Folder)
Beste feest van 2007: Bleh
Welke DJ's heb je in 2007 gezien?: Bijlange niet zo veel als in vorige jaren
ANDERE
De event(s) van 2007 die je het meest zal/zullen bijblijven:
Persoonlijk: Samenwonen met Zehra, terug beginnen voetballen, draaien in Illusion
Globaal: De wereld lijkt wel door te draaien. Politiek, de klimaat- en energiecrisis, moord, oorlog, fraude, doping,... de media zijn nog nooit zo alomtegenwoordig geweest en opiniëren alles tot vervelens toe.
Beste Belgische televisie van 2007: Goh, echt iets nieuws en baanbrekend is er niet geweest denk ik. Toch niets wat me is bijgebleven tenminste, naast al die gratuite emo-tv die overal de bovenhand heeft genomen.
EDIT: Vergeet ik hier even het geniale Willy's en Marjetten zeker!
Beste internationale televisie van 2007: Heroes, Lost (toch, ja), Prison Break in mindere mate, maar vooral het waanzinnige BATTLESTAR GALACTICA!!
Beste film(s) van 2007: Best wel weinig films gezien, dus over de meeste blockbusters van 2007 kan ik niets zeggen. De film die wel énorm veel indruk op me gemaakt heeft is Sunshine! :crazy:
Beste bier in 2007: Tripel Karmeliet, Leffe 9°, met daarnaast the usual suspects |
|
|
| Progrez |
MUZIEK
Hoe zal je 2007 herinneren, op muzikaal gebied?: Het eerste jaar waarin ik geen enkel nummer kan identificeren tijdens een set van Tiësto, Armin van Buuren, Ferry Corsten of Paul Van Dijk.
Het album Jonas Steur - Born For The Night als parel van articiteit.
Beste trance nummer(s) van 2007: Trance? Bestaat dat nog?
Beste niet-trance nummer(s) van 2007: /
Beste producer(s) van 2007: L-Vee af en toe.
Beste radioshow(s) van 2007: De nachtelijke uitzendingen van Antwerpen 1.
Beste feest van 2007: Nature One 2007, op de voet gevolgd door tientallen kleinere en grotere topavonden.
Welke DJ's heb je in 2007 gezien?: Phiphi Kevin Jee, Yves Deruyter, Franky Jones, Marko, Zolex, Youri Parker, Sorgenkinnt, Man at Arms, John Digweed, X-ian... en nog 100 anderen.
ANDERE
De event(s) van 2007 die je het meest zal/zullen bijblijven: Algemeen: normenvervaging bij de 14-15-16-jarigen van vandaag.
Persoonlijk:Overwinning in 1e zit tgo Plantijnhogeschool, Boer bezoekt stad (Luc bezoekt Antwerpen), Antwerp - Mechelen in de competitie, en recent de verplaatsing voor Verbroedering Geel - Antwerp.
Beste Belgische televisie van 2007: Het Journaal
Beste internationale televisie van 2007: Little Britain
Beste film(s) van 2007: Geen filmfan
Beste bier in 2007: een Bolleke
De vraagjes mochten gerust wat negatiever zijn. Ik had graag Carl Huybrechts en Bart Peeters genomineerd als ergerlijkste tv-figuren. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Progrez
De vraagjes mochten gerust wat negatiever zijn. Ik had graag Carl Huybrechts en Bart Peeters genomineerd als ergerlijkste tv-figuren. |
ik heb eigenlijk een beetje dezelfde mening :p
er is in ieder geval niemand die u zal tegenhouden om een aantal vragen toe te voegen ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|